Skautrollet Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 og jeg er kjempenervøs for at de skal finne noe galt. Ble født med hull i hjertet og operert noen måneder gammel, men har vært noe som ikke har vært riktig et sted inni der i det siste
Poteto Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Uff! Krysser fingrene for at dette går bra. Ønsker deg lykke til
Gjest Morn du Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Åh, lykke til. Finner de noe, er de der for å hjelpe deg. Håper alt går bra
Skautrollet Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2013 takk, skulle gjerne hatt med mannen dit men han kommer ikke fra jobben så da får jeg følge av tanta mi istedet, hjelper litt på nervøsiteten
Gjest Morn du Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Greit å ikke være alene da ja... Hadde en kul i ene brystet for 1,5 år siden, klarte knapt å spise dagen jeg skulle undersøkes. Så nervøsiteten din kan jeg kjenne meg igjen i. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Jeg tok ul av hjertet for en uke siden. veldig skummelt, men det var ingenting galt. Håper du er like heldig! Ps. De holdt på i over 45 min, jeg begynte å bli ganske bekymret siden de holdt på så lenge, men det var visst helt vanlig. Anonym poster: a64a06017c8f76efbca4e1571f45f85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå