gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Først da han forhørte seg med meg om dette så kom vi frem til at vi ikke har råd til at han kunne dra på en sånn tur. Dette var da med en kameratgjeng. Så ville den ene kameraten spandere denne uken på mannen min. Så han ringte og spurte meg nå om hva jeg syns. Så jeg sa som sant at hadde noen vært villig til å betale for meg på en slik tur ville jeg veldig gjerne dratt. Så jeg sa dra!!! Men problemet er at jeg egentlig er fryktelig sjalu.. (Eller var) for 4 år siden kunne han ikke gå ut å ta en øl uten kryssforhør når han kom hjem.. Forresten hadde jeg problemer med å sende han på jobb( for der var d jo jenter...) ja ja... Kommet meg langt må da, spørr ikke om meldinger han får, kontrollerer ingenting. Jeg stoler på han og er virkelig ikke lenger sjalu.. Meeeen kjenner at en hel uke i syden uten neg og våre to barn stikker litt. Mest pga ansvaret jeg sitter med her hjemme.. Men også selfølgelig kjenner jeg jo på følelsen av at han den eneste gifte(som jeg vet) skal på guttetur.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men trengte bare å lufte d litt;) hadde du sendt mannen på noe sånt? Kan jo slenge med at han er veldig lojal og aldri har vært utro mot meg før( vært sammen i 12 år)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Hadde sendt han avgårde Så kan du ta deg en tur senere engang vet du Syns du skal stole såpass på han. Anonym poster: 302d955c9630cfff584f8675201ede7e
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2013 Takk! sånn tenker jeg! Da er d søren meg min tur neste gang!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Klart han må få reise kan komme deg til gode senere og det Jeg skal på jentetur til polen i mars, å han har ingenting han skulle sagt på det, vi reise litt bort av og til begge to Anonym poster: 9f770291c42c71b8ffca587a862caae5
Elsker livet Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Jeg syns ikke det er greit at familiefedre eller mødre bruke en hel uke helt alene. Men hadde kanskje gått med på det i denne situasjonen om dette var eneste mulighet, med tanke på økonomi, for noen av dere til å oppleve noe. Men akkurat dette med syden, som sikkert betyr charterferie, kun en gjeng med single kamerater og min mann, hadde jeg syns var rart. Men min mann er absolutt ikke typen til det.
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Hadde ikke nølt med å sende mannen på noe slikt, så lenge jeg fikk reise på noe lignende ved en senere anledning! Noe jeg vet ikke er noe problem hos oss :-) Selv sendte jeg mannen på guttetur til manchester før jul! Han hadde storkost seg og handlet klær til både jenta vår og gutten i magen pluss parfyme til meg :-) Nå er ikke jeg av den sjalu om mistenksomme typen i det hele tatt da, så klarer nok dessverre ikke helt å sette meg inn i hvordan det føles å sitte hjemme å fundere på hva mannen kan finne på :-)
Frufluffy Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Send ham avgårde! Du er ikke den eneste som tenker sånn da, min venninne setter foten ned for sin mann, mens jeg har latt min dra på alt han vil. Det er ikke så mye han vil så jeg sender ham avgårde . Neste gang er det din tur
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Jeg sender min på sin andre guttetur til USA på få år i mai. California ogLas Vegas... Håperhan kommer til å kose seg:-) Deilig med litt tid for seg selv for alle parter. Så blir det jentetur på meg siden:-) Sikker på gubben din kommer til å lose seg, og. Komme hjem blid og glad etter å ha savnet familien:-)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Jeg sender min på sin andre guttetur til USA på få år i mai. California ogLas Vegas... Håperhan kommer til å kose seg:-) Deilig med litt tid for seg selv for alle parter. Så blir det jentetur på meg siden:-) Sikker på gubben din kommer til å lose seg, og. Komme hjem blid og glad etter å ha savnet familien:-) Gikk litt fort i svingene på tastaturet, men du skjønner;-)
NormaJean Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 God tur til mannen din:) Og så neste gang er det din tur:) Vi har hatt turer alene, kjempedeilig!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2013 Da sender jeg han med et stort smil!! gleder meg til d blir min tur!!!!;)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Puletur? Anonym poster: dce5ebe3a9bd822c080fec94a9d38a21
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Det blir hyggelig for ham. Han får stå på litt ekstra før han drar og når han kommer hjem. Det er helt naturlig at han ringer hjem/sender melding og hører hvordan dere har det. Anonym poster: cdad20bb25c3da148db43cb848d99ce4
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2013 Hehe.. Der kom den ja....! han trives best med å pule her hjemme;)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2013 Ja han får ringe oss og oppdatere! han er jo snill som dagen er lang;) så en melding eller to blir d nok;) og tro meg, han får ta i et tak før han drar! Hehehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå