Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 samboer ikke vil ha sex med meg på grunn av min fortid. Altså, for å gjøre lang historie kort, har han hatt mange sexpartnere før han traff meg, noe han ikke nekter på. Jeg har hatt ca 1/3 av hans tall, noe jeg også har vært åpen om. Jeg vet om noen av hans tidligere partnere, og han vet om noen av mine. Jeg har ingen kontakt med tidligere partnere i dag, bortsett fra "hei" hvis jeg tilfeldigvis møter noen på butikken, bensinstasjonen osv. Det siste året har samboer hatt sex med meg ca 7 ganger, og viser ubehag mens vi holder på. Han begjærer meg aldri lenger, tar aldri på meg seksuelt, avviser meg og dytter meg vekk hvis jeg prøver og hinter, har null reaksjon hvis jeg sminker meg, tar på pent undertøy og sånt. Så jeg lurer på, kan det være på grunn av at jeg ikke bare har hatt 1 eller 2 stk før ham? Eller at han synes det er ekkelt at jeg har vært sammen med den eller den personen? P.S. Før dere sier "snakk med ham om det", det har jeg gjort, og får null svar fra den kanten. Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Ekkelt at du har hatt noen før han? han visste vel det når dere ble sammen at du ikke var noen jomfru? Alle har jo en fortid. Det høres vel mer ut som han har et annet problem hvis han ikke har lyst på deg lenger. Og det er ikke din skyld! Men dere må jo faktisk snakke om det da, hvis han ikke svarer deg så vil jeg jo tro at det er noe annet som plager han kanskje. Anonym poster: cf08b416b95c20750137014f752eb8a0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Ekkelt at du har hatt noen før han? han visste vel det når dere ble sammen at du ikke var noen jomfru? Alle har jo en fortid. Det høres vel mer ut som han har et annet problem hvis han ikke har lyst på deg lenger. Og det er ikke din skyld! Men dere må jo faktisk snakke om det da, hvis han ikke svarer deg så vil jeg jo tro at det er noe annet som plager han kanskje. Anonym poster: cf08b416b95c20750137014f752eb8a0 Jada, han visste at jeg ikke var noe jomfru, særlig siden jeg har barn fra før Men har hørt med kompisene at enkelte mannfolk har problemer med at dama har hatt seg med mer enn 1 eller 2, uavhengig om de selv har hatt 1 eller 1000. Dobbeltmoralen lenge leve, men slik er det. HI Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Med mindre han har sagt noe som kan tyde på at det er det som er problemet, vil jeg si at det høres veldig lite sannsynlig ut. Anonym poster: 61bdfbff0c6dbd20255b32331f2da684
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Med mindre han har sagt noe som kan tyde på at det er det som er problemet, vil jeg si at det høres veldig lite sannsynlig ut. Anonym poster: 61bdfbff0c6dbd20255b32331f2da684 Jeg bare begynte å gruble på det siden han aldri lenger tar i meg og viser nesten avsky hvis jeg flørter eller hinter om sex. HI Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d
Elsker livet Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Jeg syns det er rart om det skulle vært grunnen. Da ville han vel sett med avsky på det før han ble sammen med deg?
rytme Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 samboer ikke vil ha sex med meg på grunn av min fortid. Altså, for å gjøre lang historie kort, har han hatt mange sexpartnere før han traff meg, noe han ikke nekter på. Jeg har hatt ca 1/3 av hans tall, noe jeg også har vært åpen om. Jeg vet om noen av hans tidligere partnere, og han vet om noen av mine. Jeg har ingen kontakt med tidligere partnere i dag, bortsett fra "hei" hvis jeg tilfeldigvis møter noen på butikken, bensinstasjonen osv. Det siste året har samboer hatt sex med meg ca 7 ganger, og viser ubehag mens vi holder på. Han begjærer meg aldri lenger, tar aldri på meg seksuelt, avviser meg og dytter meg vekk hvis jeg prøver og hinter, har null reaksjon hvis jeg sminker meg, tar på pent undertøy og sånt. Så jeg lurer på, kan det være på grunn av at jeg ikke bare har hatt 1 eller 2 stk før ham? Eller at han synes det er ekkelt at jeg har vært sammen med den eller den personen? P.S. Før dere sier "snakk med ham om det", det har jeg gjort, og får null svar fra den kanten. Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d Hørtes litt rart ut... Har dere hatt hyppigere sex tidligere? I så fall, hvorfor skulle det plutselig plage han nå, om det ikke har gjort det før?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 samboer ikke vil ha sex med meg på grunn av min fortid. Altså, for å gjøre lang historie kort, har han hatt mange sexpartnere før han traff meg, noe han ikke nekter på. Jeg har hatt ca 1/3 av hans tall, noe jeg også har vært åpen om. Jeg vet om noen av hans tidligere partnere, og han vet om noen av mine. Jeg har ingen kontakt med tidligere partnere i dag, bortsett fra "hei" hvis jeg tilfeldigvis møter noen på butikken, bensinstasjonen osv. Det siste året har samboer hatt sex med meg ca 7 ganger, og viser ubehag mens vi holder på. Han begjærer meg aldri lenger, tar aldri på meg seksuelt, avviser meg og dytter meg vekk hvis jeg prøver og hinter, har null reaksjon hvis jeg sminker meg, tar på pent undertøy og sånt. Så jeg lurer på, kan det være på grunn av at jeg ikke bare har hatt 1 eller 2 stk før ham? Eller at han synes det er ekkelt at jeg har vært sammen med den eller den personen? P.S. Før dere sier "snakk med ham om det", det har jeg gjort, og får null svar fra den kanten. Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d Hørtes litt rart ut... Har dere hatt hyppigere sex tidligere? I så fall, hvorfor skulle det plutselig plage han nå, om det ikke har gjort det før? Vi har bodd sammen i litt over 1.5 år, og det siste året har han vært slik, han viser mer og mer avsky for hver uke som går dessverre Det første halve året var han mye bortreist i jobben (pendling), derfor hadde vi ikke ofte sex, men han prøvde seg ihvertfall og viste at han tente på meg. HI Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Høres veldig usannsynlig ut. Om jeg var i din situasjon ville jeg antatt at det var en av tre ting.. -enten at han ikke var glad i meg på den måten lenger rett og slett, at han ikke så på meg som kjæreste lenger, bare en person å dele hus og middagsbord med. -at det var noe medisinsk i veien, en depresjon, smerter ved samleie eller impotens, noe han strevde med å åpne seg om. -at han har funnet en annen og får behovene sine dekket et annet sted. Anonym poster: 9cf0590bddcb98a62346c45c636db2d3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Skaphomo? Anonym poster: 974b6222684c6caec5cbb1a458e90379
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Jeg hadde mest sannsynlig tenkt at han får dekket behovet et annet sted, men det er selvfølgelig ikke sikkert at han gjør det. Men jeg hadde følt meg veldig avvist og såra og mest sannsynlig hoppet rett til den tankegangen, ihvertfall når det har vært sånn over lang tid. Vil du fortsette å leve i et forhold hvor mannen ikke vil ta i deg lenger? Anonym poster: cf08b416b95c20750137014f752eb8a0
rytme Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 samboer ikke vil ha sex med meg på grunn av min fortid. Altså, for å gjøre lang historie kort, har han hatt mange sexpartnere før han traff meg, noe han ikke nekter på. Jeg har hatt ca 1/3 av hans tall, noe jeg også har vært åpen om. Jeg vet om noen av hans tidligere partnere, og han vet om noen av mine. Jeg har ingen kontakt med tidligere partnere i dag, bortsett fra "hei" hvis jeg tilfeldigvis møter noen på butikken, bensinstasjonen osv. Det siste året har samboer hatt sex med meg ca 7 ganger, og viser ubehag mens vi holder på. Han begjærer meg aldri lenger, tar aldri på meg seksuelt, avviser meg og dytter meg vekk hvis jeg prøver og hinter, har null reaksjon hvis jeg sminker meg, tar på pent undertøy og sånt. Så jeg lurer på, kan det være på grunn av at jeg ikke bare har hatt 1 eller 2 stk før ham? Eller at han synes det er ekkelt at jeg har vært sammen med den eller den personen? P.S. Før dere sier "snakk med ham om det", det har jeg gjort, og får null svar fra den kanten. Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d Hørtes litt rart ut... Har dere hatt hyppigere sex tidligere? I så fall, hvorfor skulle det plutselig plage han nå, om det ikke har gjort det før? Vi har bodd sammen i litt over 1.5 år, og det siste året har han vært slik, han viser mer og mer avsky for hver uke som går dessverre Det første halve året var han mye bortreist i jobben (pendling), derfor hadde vi ikke ofte sex, men han prøvde seg ihvertfall og viste at han tente på meg. HI Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d Dette med antall sexpartnere er ikke det jeg hadde tenkt på først likevel... En ting er hvis han er litt lite interessert og ikke tar initiativ.. En annen ting er å vise avsky.... Gjelder det bare sex, eller kosing også? .
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 samboer ikke vil ha sex med meg på grunn av min fortid. Altså, for å gjøre lang historie kort, har han hatt mange sexpartnere før han traff meg, noe han ikke nekter på. Jeg har hatt ca 1/3 av hans tall, noe jeg også har vært åpen om. Jeg vet om noen av hans tidligere partnere, og han vet om noen av mine. Jeg har ingen kontakt med tidligere partnere i dag, bortsett fra "hei" hvis jeg tilfeldigvis møter noen på butikken, bensinstasjonen osv. Det siste året har samboer hatt sex med meg ca 7 ganger, og viser ubehag mens vi holder på. Han begjærer meg aldri lenger, tar aldri på meg seksuelt, avviser meg og dytter meg vekk hvis jeg prøver og hinter, har null reaksjon hvis jeg sminker meg, tar på pent undertøy og sånt. Så jeg lurer på, kan det være på grunn av at jeg ikke bare har hatt 1 eller 2 stk før ham? Eller at han synes det er ekkelt at jeg har vært sammen med den eller den personen? P.S. Før dere sier "snakk med ham om det", det har jeg gjort, og får null svar fra den kanten. Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d Hørtes litt rart ut... Har dere hatt hyppigere sex tidligere? I så fall, hvorfor skulle det plutselig plage han nå, om det ikke har gjort det før? Vi har bodd sammen i litt over 1.5 år, og det siste året har han vært slik, han viser mer og mer avsky for hver uke som går dessverre Det første halve året var han mye bortreist i jobben (pendling), derfor hadde vi ikke ofte sex, men han prøvde seg ihvertfall og viste at han tente på meg. HI Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d Dette med antall sexpartnere er ikke det jeg hadde tenkt på først likevel... En ting er hvis han er litt lite interessert og ikke tar initiativ.. En annen ting er å vise avsky.... Gjelder det bare sex, eller kosing også? . Nei, vanlig klem og kos går greit. Men han begjærer meg aldri, tenner ikke på meg, får ingen fysisk reaksjon av at jeg ligger tett inntil ham (får ikke reisning) og avviser meg hver gang uten forklaring. Trekker seg unna rett og slett. HI Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d
rytme Skrevet 4. februar 2013 #14 Skrevet 4. februar 2013 samboer ikke vil ha sex med meg på grunn av min fortid. Altså, for å gjøre lang historie kort, har han hatt mange sexpartnere før han traff meg, noe han ikke nekter på. Jeg har hatt ca 1/3 av hans tall, noe jeg også har vært åpen om. Jeg vet om noen av hans tidligere partnere, og han vet om noen av mine. Jeg har ingen kontakt med tidligere partnere i dag, bortsett fra "hei" hvis jeg tilfeldigvis møter noen på butikken, bensinstasjonen osv. Det siste året har samboer hatt sex med meg ca 7 ganger, og viser ubehag mens vi holder på. Han begjærer meg aldri lenger, tar aldri på meg seksuelt, avviser meg og dytter meg vekk hvis jeg prøver og hinter, har null reaksjon hvis jeg sminker meg, tar på pent undertøy og sånt. Så jeg lurer på, kan det være på grunn av at jeg ikke bare har hatt 1 eller 2 stk før ham? Eller at han synes det er ekkelt at jeg har vært sammen med den eller den personen? P.S. Før dere sier "snakk med ham om det", det har jeg gjort, og får null svar fra den kanten. Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d Hørtes litt rart ut... Har dere hatt hyppigere sex tidligere? I så fall, hvorfor skulle det plutselig plage han nå, om det ikke har gjort det før? Vi har bodd sammen i litt over 1.5 år, og det siste året har han vært slik, han viser mer og mer avsky for hver uke som går dessverre Det første halve året var han mye bortreist i jobben (pendling), derfor hadde vi ikke ofte sex, men han prøvde seg ihvertfall og viste at han tente på meg. HI Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d Dette med antall sexpartnere er ikke det jeg hadde tenkt på først likevel... En ting er hvis han er litt lite interessert og ikke tar initiativ.. En annen ting er å vise avsky.... Gjelder det bare sex, eller kosing også? . Nei, vanlig klem og kos går greit. Men han begjærer meg aldri, tenner ikke på meg, får ingen fysisk reaksjon av at jeg ligger tett inntil ham (får ikke reisning) og avviser meg hver gang uten forklaring. Trekker seg unna rett og slett. HI Anonym poster: 24b2e4817ec1d186121164e52f1b103d Ingen her kan jo vite hva det er... Helt sikkert en vanskelig situasjon uansett hva som er grunnen. Og du har jo allerede spurt han, jeg ville prøvd igjen... Kanskje fortelle litt om hvordan det får deg til å føle deg, at han ikke er interessert. Det må jo tære litt på selvtilliten, og på følelsene dine gjerne.. Det er mulig han sliter med noe impotens eller noe også... i så fall får en jo forståelse for hvorfor han ikke sier noe. Hvis det er noe som plager han med deg så er det sikkert enklere å si noe, enn hvis han føler at det er han som er problemet?? Håper det ordner seg for deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå