Februargullet2013 Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 1 dag på overtid. Sex er utlukket, samboeren her ikke her
Tredjemann på vei :D Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Sex! Funket begge gangene her. Du bør vel uansett vente med å sette i gang fødsel til samboern er hjemme
MammantilNurket Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Så at du hadde kommentert en tråd og tenkte med meg selv ... "hmmm ... burde ikke hun være i full gang med å føde nå?". Håper at Lill'prinsen kommer fort! Lykke til Klem <3
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Kanel og bringebær har jeg hørt skal hjelpe.. Så en god grunn til å kjøpe en deilig kaffe latte med masse dryss og et stort kakestykke med bringebærfyll. ;-) Uansett så er en dag på overtid en god grunn til å unne seg noe sånn om det ikke skulle hjelpe også. ;-) Håper du kommer igang med fødselen din snart. :-)
*piami* Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Jeg prøvde brystvortestimulering på kvelden forrige helg, da på termindato. Den natta startet fødselen med ett brak! Rakk såvidt å komme meg på sykehuset før ungen var ute. En helt forferdelig opplevelse, men uansett godt å ikke ligge i timesvis å føde. Hadde lest at brystvortestimulering kunne gi styrtfødsel, men hadde ikke noe formening om hva det innebar så tenkte ikke stort over det. Med andre ord, så funket dette på meg:P Blir det flere barn i framtiden (hvis jeg kommer omver skrekken) dropper jeg denne metoden, for å si det sånn;)
MammantilNurket Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Jeg prøvde brystvortestimulering på kvelden forrige helg, da på termindato. Den natta startet fødselen med ett brak! Rakk såvidt å komme meg på sykehuset før ungen var ute. En helt forferdelig opplevelse, men uansett godt å ikke ligge i timesvis å føde. Hadde lest at brystvortestimulering kunne gi styrtfødsel, men hadde ikke noe formening om hva det innebar så tenkte ikke stort over det. Med andre ord, så funket dette på meg:P Blir det flere barn i framtiden (hvis jeg kommer omver skrekken) dropper jeg denne metoden, for å si det sånn;) Hva innebærer det? Nå ble jeg helt satt ut. Betyr det at fødselen kan settes i gang hvis noen (eks.pertner) tafser på puppene dine?
Bare blåbær Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Her funket sex. Først gikk slimproppen på dagen, så på kvelden hadde vi sex, og fødselen startet neste morgen.
Bare blåbær Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Her funket sex. Først gikk slimproppen på dagen, så på kvelden hadde vi sex, og fødselen startet neste morgen.
magica fra tryll Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Akupunktur og stripping. Og selvfølgelig en stor dose tålmodighet og hvile:)
Liljekonvall<3 Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Her funket ingen ting!! Jeg prøvde kanel, bringebær, bringebær-te, gnuing av brystvorter, lakserolje(som smakte heeelt forferdelig), husvask, trappesprang og jordmor som strippet meg. Lillegutt kom 10 dager over.. Det eneste jeg ikke prøvde var sex, så jeg ville nok fått samboeren hjem..
Miamaria Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Her har jeg gått til modningsakupunktur. Den siste gangen før termin har jeg gått hjem å hatt sex på kvelden. Jeg har sovet godt hele natte og våknet med rier og fødsel i gang morgenen etter. Jeg fødte 1 dag før termin go 5 dager før termin. Funket godt på både første og andre fødsel. Gjett om jeg skal følge samme oppskrift denne gangen også.
*piami* Skrevet 5. februar 2013 #13 Skrevet 5. februar 2013 Jeg prøvde brystvortestimulering på kvelden forrige helg, da på termindato. Den natta startet fødselen med ett brak! Rakk såvidt å komme meg på sykehuset før ungen var ute. En helt forferdelig opplevelse, men uansett godt å ikke ligge i timesvis å føde. Hadde lest at brystvortestimulering kunne gi styrtfødsel, men hadde ikke noe formening om hva det innebar så tenkte ikke stort over det. Med andre ord, så funket dette på meg:P Blir det flere barn i framtiden (hvis jeg kommer omver skrekken) dropper jeg denne metoden, for å si det sånn;) Hva innebærer det? Nå ble jeg helt satt ut. Betyr det at fødselen kan settes i gang hvis noen (eks.pertner) tafser på puppene dine? Skal litt mere til enn tafsing ja... Du må stimulere brystvortene ved og for eks. rulle de mellom fingrene, noen bruker også pumpe. Men dette må ikke gjøres i mer enn 1 time i strekk ifølge jordmor. Brystvortestimulering skaper kynnere som igjen kan gå over i rier hvis du er moden nok. Men som sagt kan det også resultere til styrtfødsel i likhet med lakserolje.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. februar 2013 #14 Skrevet 5. februar 2013 Jeg prøvde brystvortestimulering på kvelden forrige helg, da på termindato. Den natta startet fødselen med ett brak! Rakk såvidt å komme meg på sykehuset før ungen var ute. En helt forferdelig opplevelse, men uansett godt å ikke ligge i timesvis å føde. Hadde lest at brystvortestimulering kunne gi styrtfødsel, men hadde ikke noe formening om hva det innebar så tenkte ikke stort over det. Med andre ord, så funket dette på meg:P Blir det flere barn i framtiden (hvis jeg kommer omver skrekken) dropper jeg denne metoden, for å si det sånn;) Hva innebærer det? Nå ble jeg helt satt ut. Betyr det at fødselen kan settes i gang hvis noen (eks.pertner) tafser på puppene dine? Skal litt mere til enn tafsing ja... Du må stimulere brystvortene ved og for eks. rulle de mellom fingrene, noen bruker også pumpe. Men dette må ikke gjøres i mer enn 1 time i strekk ifølge jordmor. Brystvortestimulering skaper kynnere som igjen kan gå over i rier hvis du er moden nok. Men som sagt kan det også resultere til styrtfødsel i likhet med lakserolje. Heh, men hvem orker å sitte å gnukke på brystvortene sine i en time i strekk? Som krydder i sexakten er det jo hyggelig, men en TIME? Da tror jeg mine faller av, altså!
*piami* Skrevet 6. februar 2013 #15 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Du må ikke gni i 1 time i strekk, men ikke lenger enn 1 time skrev jeg. Jeg stimulerte i ca 20-30 min. Endret 6. februar 2013 av *piami*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå