Gå til innhold

Christoffersaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sint så sint hver gang jeg leser om denne saken. " jeg visste ikke at han ble mishandlet" !! Hallo?

Og hva med skolen og sfo har de fått svi etter å ha unnlatt å melde om mulig mishandling?

Anonym poster: b525c62de2d162556f731286f47dcb14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er en veldig stygg sak. Hadde noen gjort noe så hadde han vært i live i dag. Stakkars lille gutt.

Anonym poster: 30a61533abc454da7ff350a8bff18f41

Skrevet

mora visste helt klart om det, han ble jo mishandlet over lengre tid,men moren forsvarte jo samboeren sin,HELT SYKT.

Skrevet

Hun forsvarte ikke det han hadde gjort,hun nektet på at han hadde gjort noe i det hele tatt.

Men dagen han døde var det jo kun mor,samboer og Cristoffer tilstedet,så hvordan forklarer hun det?

Anonym poster: 3214f73e793bf5201501861c8e31ca5f

Skrevet

Hun forsvarte ikke det han hadde gjort,hun nektet på at han hadde gjort noe i det hele tatt.

Men dagen han døde var det jo kun mor,samboer og Cristoffer tilstedet,så hvordan forklarer hun det?

Anonym poster: 3214f73e793bf5201501861c8e31ca5f

Forklarte det med at det sikkert var noen barn på skoleveien som hadde vært stygge med han flere ganger, sa hun i et intervju i a magasinet engang. Eh.....kraniebrudd på 17 cm og merker etter tapeten i hodet. Sikkert andre unger.... Dama er 100% hjernevasket

Anonym poster: ec50452e49b04dffdb7231edbc703dbe

Skrevet

Jeg tror både skole og barnehage har lagt seg flate...men samtidig så skjønner jeg at man ikke VIL tro...Og tro meg, det ER vanskelig og ta et skritt videre når man tror noe er galt..

Har hengt litt for mye her inne også, merker jeg..For her er det veldig så man får "skjenn" om man lufter tanker om barn man føler kan slite litt....Helt vanlige svar er; Selvsagt er det ikke noe galt. Mine barn har ALDRI mye klær på seg, da svetter de ihjel..Mine barn snakker alltid tiss og bæsj og puling, de har jo eldre søsken/søskenbarn de har lyttet på.. Mine barn har benbrudd og blåmerker hele tiden,- de er jo så aktive.Helt normalt..

Og det er jo en skremmende holdning, den virker så vanlig..Det er som om at "hvis man sier fra om et barn som er ute tidlig og sent, uten sko eller skikkelig klær, så kan noen melde fra om den gang MITT barn dro på tur uten ullundertøy..Ergo må ikke folk tro det verste om noen..." Eller, "om noen skal kunne melde fra om en 5årings 6. benbrudd, så vil sikkert noen melde fra om den gang 3åringen min fikk lillefinger i klem i bildøre. Gud forby, IKKE si noe om denne femåringen..Han er sikkert uforsiktg av seg han også..." osv osv.

Er det seg selv man egentlig beskytter når man fraråder andre til og melde fra når de er bekymret for andres barn? ER det frykt for at en "fremmed" ser ens egen feil/svakheter som gjør at man man setter himmel og jord i bevegelse for at andre IKKE må si noe, til noen, om barnet som blør fra tisse da man som barnehageansatt byttet bleie? For det er nesten så alvorlig noen gang..Og folk gir råd om det nok er helt normalt...Har sikkert ramlet og "slått hull på" jomfruhinna......

Anonym poster: b8efb8930d0dc737977ec6e9018ea2c3

Skrevet

Lettere retardert mamma. Jeg blør i hjertet mitt når jeg hører om den saken og den grusomme volden den lille gutten har blitt utsatt for. Kunne ønske jeg kunne ta han til meg og hjelpe han og gi han kjærlighet for alltid. Håper han er på et godt og trygt sted. Og hun mora, hun kan brenne i helvete.

Jeg syns forøvrig 8 år er altfor lav fengselsstraff for stefaren.

Vold (massiv vold i dette tilfeller) burde det være absolutt nulltoleranse for, og ved å øke strafferammene, vil det virke preventivt. Minst 15 år skulle han fått!

Anonym poster: 61e5950ff9646a10a8c133e0064521ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...