Gå til innhold

Gruer meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på oppfølgningsmøte med jobben etter 7 ukers sykmelding.

i tillegg til meg og nærmeste leder kommer bedriftsykepleieren og personallederen som ikke liker meg.

Har fått skjemaer som må fylles ut, men har ikke klart å fylle de ut.

Håper bare jeg at jeg fortsatt har en jobb når jeg er ferdig med møte.

Anonym poster: 193ede8f999c4f68b9eecdcae5fdb78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan ikke sparke deg for at du er sykemeldt eller under sykemelding om det ikke er nedskjæringer.

Anonym poster: a5f69f0b51b68ad6eaa6a66872722acf

Skrevet

De har ikke lov å sparke deg pga sykemelding uansett.

Hva er du sykemeldt for da?

Skrevet

Jeg er sykemeldt pga arbeidspress.

Jeg vet jeg ikke klarer å gå tilbake på jobb enda, men når de stiller med "kavaleriet" synes jeg det er veldig ekkelt. Jeg har vært åpen om min tilstand og også om at jeg er arbeidsufør pr dags dato så synes det er unødvendig at de stiller med så mange.

Anonym poster: bc9a4a05eb5eab661cf62a2d3c3a3217

Skrevet

Hvorfor gruer du deg? Hvorfor greier du ikke å fylle ut papirene? Har de gitt deg grunn til å være bekymret? Hvis ikke ville jeg ikke tenkt på det. De har dette møtet fordi de må, NAV krever oppfølging av sykemeldte, og det er jo en fordel at fagpersoner er med. Kan du ikke høre om tillitsvalgt kan være med å hjelpe deg? Det går helt sikkert strålende :)

Skrevet

Hvorfor gruer du deg? Hvorfor greier du ikke å fylle ut papirene? Har de gitt deg grunn til å være bekymret? Hvis ikke ville jeg ikke tenkt på det. De har dette møtet fordi de må, NAV krever oppfølging av sykemeldte, og det er jo en fordel at fagpersoner er med. Kan du ikke høre om tillitsvalgt kan være med å hjelpe deg? Det går helt sikkert strålende :)

Skrevet

Du kan ta med deg noen som er på "din side" også, hvis du føler at alle er mot deg. Skal ikke legen din være med? Tror også du kan ta med tillitsvalgt, verneombud eller noen fra fagforeningen. Eller kanskje bare en annen kollega som du stoler på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...