Gå til innhold

Voksne som behandler barn som mindreverdige. Har du en historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på skoletur i fjerde, hadde vi noen foreldre med. Vi delte hytter med en klasse fra en annen skole. De hadde også foreldre med. En av de mødrene var helt gæren. Hun gikk konstant fra hytte til hytte og sjekket hva alle gjorde. En morgen hadde alle badet, og jeg gikk opp for å tisse. Fant ut at siden jeg var alene i hytta, passet det å skifte også. Plutselig dundrer det på døra. Jeg står da naken på badet og roper at jeg skifter. Dama brøler noe om å ha sex og umoral, og at hun henter vaktmesteren. Et minutt etterpå er jeg påkledt, og må forklare meg for et rasende kvinnemenneske som har hentet leirleder, vaktmester, to lærere, tre foreldre og en nøkkel. Hun fikk vanskelig for å forklare seg. Døra var ikke låst engang. :)

Anonym poster: 2341fbc436d87496347b2513a0f945e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeez! For et vilt kvinnemenneske!

Anonym poster: 74f56eb3d1e7318851cc8076fbc49448

Skrevet

Helt utrolig Trodde hun du hadde sex i 4. klasse???

Anonym poster: 82b8fef8b724194f862d544cbb7a511b

Skrevet

Dette har da ikke noe med å behandle barn som mindreverdige å gjøre, det handler om et sykt kvinnemenneske.

Om man behandler barna som hunder omtrent, så behandler man dem mindreverdig.

Eks. De skal høre etter og reagere på første stavelse. Omtrent som: Jeg sa sitt!!

Anonym poster: ff25636f6eaceb1cc0c1a2e22964ae7d

Skrevet

Hm, hun hørtes syk ut. Men jeg er enig i at veldig mange behandler barn og ikke minst UNGDOM som mindreverdige - som om de alle var noen slabbedasker. Det er de jo ikke - snarere tvert imot. De fleste ungdommer er jo kjempegreie og høflige. Mine ungdommer har flere ganger vært utsatt for sånn urimelige voksne (bl.a. bussjåfører og butikkansatte).

Hukser ikke noen bestemt historie fra dem - men jeg har et ganske illustrerende emkesempel fra da jeg selv var ung (er nå over 4).

Jeg jobbet ekstra som lærervikar på videregående i et språk jeg hadde som anndre morsmål og studerte på universitetet. Dette var samme skole der faren min også jobbet som lektor. Jeg så naturligvis veldig ung ut, siden jeg bare var ca 3 år eldre enn skolens elever, så det var fort gjort å ta meg for å være en elevSp kom jeg da en dag inn på kontoret der ekspedisjonen var, og e rpå vei bort til skranken. Da kontordamen får se at jeg glemmer å lukke døren etter meg, VRÆLER hun at jeg på pelle meg bort å lukke den fordømrade døra, at vi aldri kan lære!!!! osv. Og så PLUTSELIG gjenkjenner hun meg som min fars datter om lærervikar. Og den forvandlingen ansiktet hennes gikk gjennom da, fra pottesurt monster til smørblid smisker, var bare helt ubetalelig.

Det var nesten det mest usympatiske av alt, syns jeg - at hun ble så blid da hun skjønte at jeg var en hun måtte ta hensyn til. Enten får man behandle alle med respekt, eller så får man skjelle ut alle som én. Det verste jeg vet er folk som sparker nedove rog slikker oppover. Det e rofte sånn folk som også behandler barn og ungdommer dårlig.

Anonym poster: 85e277261181530f8be85772b50a9570

Skrevet

Å beklager så mye. Jeg trodde at å ikke respektere noen var å behandle dem som mindre verdt. Så tok jeg et teit eksempel da. Noen kan sikkert si et bedre.

Anonym poster: 2341fbc436d87496347b2513a0f945e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...