Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Tenkte og kjøpe en trille til en to åring, men lurer på om det egentlig er nødvendig? Skal ikke brukes mye til shopping eller reise, men mer som et lettere alternativ til city crossen nå til våren. Noen med erfaringer? Anonym poster: 19d0cae063d8ab306449f96cbb2c60a8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Ingen? Anonym poster: 19d0cae063d8ab306449f96cbb2c60a8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Jeg er veldig glad i min scooter! Har en forholdsvis lang 3 åring og det går veldig bra er vel kanskje en mindre trille du er på jakt etter, men jeg har ingen annen mindre trille fordi jeg syns mange mindre og lettere triller ikke ser noe gode ut å sitte i. Og mange ser helt håpløse ut å trille! Personlig syns jeg at scooter ser veldig bra ut også. Det synes at det er en kvalitetsvogn!! Anonym poster: 77a96b85251e09b08a116faf1e04b9cb
Foccacia Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har city cross og hadde en trille. Den solgte jeg igjen fordi den ikke ble brukt, city crossen var liksom med over alt. Kjøpte en scooter istede, så nå er den 2 åringen sin og babyen skal få cc. Men selger nok cc når babyen er eldre, da holder det med bare scooteren.
Vogndilla Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Jeg ville kjøpt en lett vogn som blir liten sammenlagt og med svinghjul foran, er sååå mye bedre å trille i butikker og i by. Titt på babyjogger city mini, en genial trille
GeeGee Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Jeg ville kjøpt en lett vogn som blir liten sammenlagt og med svinghjul foran, er sååå mye bedre å trille i butikker og i by. Titt på babyjogger city mini, en genial trille Den så bra ut, er den stabil? Har alltid tenkt at de med tre hjul er litt mer ustabile...
Elsker livet Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har i tillegg en mountain buggy. Syns den er grei å ha i bilen. Maclaren xl har vi som reisetrille, men vil ikke anbefale en trille med to håndtak. Er ikke særlig praktisk å trille på.
Vogndilla Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Jeg ville kjøpt en lett vogn som blir liten sammenlagt og med svinghjul foran, er sååå mye bedre å trille i butikker og i by. Titt på babyjogger city mini, en genial trille Den så bra ut, er den stabil? Har alltid tenkt at de med tre hjul er litt mer ustabile... Mere enn nok stabil for mitt bruk ihvertfall, har prøvd den til baby og ril en tre åring. Utrolig god å trille
Tingenes Herre Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Vi bruker MacLaren xt som vår- og sommertrille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå