Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Noen som vet om de selger Emmaljunga vogner på Svinesund eller på Nordby?
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Må til Strømstad Men, det er jo ikke så langt unna da
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2013 Må til Strømstad Men, det er jo ikke så langt unna da Har du vært der? Og ev. har de mange vogner stående eller må man bestille?
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg skal dit om en uke Så vet ikke helt hvordan de gjør det. Venninnen min kjøpte Edge duo der i sommer, hun måtte vente i 3 uker. Men, mulig det var pga. hva slags farge hun skulle ha osv. Så vi drar dit nå, og satser på at vi må bestille Mye penger å spare ihvertfall Endret 4. februar 2013 av Makuahines
Liljekonvall<3 Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Jeg skal dit om en uke Så vet ikke helt hvordan de gjør det. Venninnen min kjøpte Edge duo der i sommer, hun måtte vente i 3 uker. Men, mulig det var pga. hva slags farge hun skulle ha osv. Så vi drar dit nå, og satser på at vi må bestille Mye penger å spare ihvertfall Men man må vel betale en del i toll eller moms..?
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg skal dit om en uke Så vet ikke helt hvordan de gjør det. Venninnen min kjøpte Edge duo der i sommer, hun måtte vente i 3 uker. Men, mulig det var pga. hva slags farge hun skulle ha osv. Så vi drar dit nå, og satser på at vi må bestille Mye penger å spare ihvertfall Men man må vel betale en del i toll eller moms..? Det vet jeg faktisk ikke hvordan fungerer.. Man har jo lov til å ha med varer opp til 6000kr (?) hvis man er utenfor norge i 24 timer. Og hvis det er under 24 timer, så er det vel 3000kr. Så hvis man er 2 stk som drar, så vet jeg ikke om vognen på en måte kan settes på begge to? Har forresten googlet litt nå, og ser ut til at det ikke er toll på barneprodukter.. bare tekstiler. Hvis jeg forstår det rett ihvertfall Endret 4. februar 2013 av Makuahines
Vogndilla Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Må til Strømstad Men, det er jo ikke så langt unna da Har du vært der? Og ev. har de mange vogner stående eller må man bestille? Jeg skal dit om en uke Så vet ikke helt hvordan de gjør det. Venninnen min kjøpte Edge duo der i sommer, hun måtte vente i 3 uker. Men, mulig det var pga. hva slags farge hun skulle ha osv. Så vi drar dit nå, og satser på at vi må bestille Mye penger å spare ihvertfall Men man må vel betale en del i toll eller moms..? De pleier å ha en del inne, jeg har kjøpt vogn der to ganger og begge gangene har jeg sendt mail og bestillt på forhånd, får da en mail når de har fått inn vognen og man kan komme å kjøpe den. Send en mail å hør hva de har inne, www.kattis.se Det er ikke toll på barneutstyr. Samt at de pakker ut vognen for deg på kattis om du vil det, da kan ikke tollerne si noen ting Men du reiser vel ikke alene til sverige? Når hver person kan ha med varer for 3000kr så tror jeg nok det går fint. Jeg handler masse i sverige og har blitt stoppet i tollen mange ganger, de har aldri sett i posene våre annet enn om vi har røyk/alkohol. Endret 4. februar 2013 av EnBlå&ToRosa
Mini&Meg Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Vi var der i jula og hentet en city cross, måtte bestille da de ikke hadde fargen vi skulle ha inne. Var vel ca 4-5 ukers leveringstid. Sendte Mail på forhånd og bestilte før jul. Se er raske på å svare på Mail og har veldig god service
Urwa Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Hvor billigere blir dt ? Vurderer dt selv etter å ha lest deres erfaringer Endret 4. februar 2013 av Urwa
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Hvor billigere blir dt ? Vurderer dt selv etter å ha lest deres erfaringer Venninnen min fikk Edge duo med ALT utstyr og luksusmadrass for 6700kr. Den koster vel ca 8200 i Norge uten noe utstyr?
Mini&Meg Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Betalte 7800,- for pp city cross med city Supreme bag. Fikk med fottrekk,stelleveske og parasoll og sparte ca 2000 på å kjøpe der. Endret 4. februar 2013 av Mini&Meg
Mamsen<3 Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Hvor billigere blir dt ? Vurderer dt selv etter å ha lest deres erfaringer I Strømstad på Kattis babyshop får man også med Stelleveske og fottrekk til sportsvogn. Inklusiv i prisen. Det gjør man ikke i Norge. Fottrekk koster ca 500-600kr og stelleveske koster vel 800-900kr. Så man sparer jo masse på det også.
2,5barn+1engel Skrevet 4. februar 2013 #14 Skrevet 4. februar 2013 Hvor billigere blir dt ? Vurderer dt selv etter å ha lest deres erfaringer I Strømstad på Kattis babyshop får man også med Stelleveske og fottrekk til sportsvogn. Inklusiv i prisen. Det gjør man ikke i Norge. Fottrekk koster ca 500-600kr og stelleveske koster vel 800-900kr. Så man sparer jo masse på det også. jeg kjøpte en emmaljunga mondial limited edition for 8700 kr her i Norge, med alt av ekstra utstyr, stelleveske og fottrekk til sportsdelen. Det er lenger garanti her i Norge, og man slipper helt til Sverige hvis det er en feil med vognen.. Jeg sendte Mail til butikken i arvika som solgte samme vogn, og hun kunne ikke matche den prisen da pga alt vi fikk med... Det er mange steder i Norge som ikke selger vogner med div tilbehør, men også mange steder som selger med alt tilbehør.
2,5barn+1engel Skrevet 4. februar 2013 #16 Skrevet 4. februar 2013 Hvilken butikk kjøpte du din vogn ? meg du mente? Jeg kjøpte min på Maxi storsenter på HAMAR. Butikken heter lekehuset.. Vi hørte på babyshop også, men der fikk man ikke med noen ting til samme pris.
Liljekonvall<3 Skrevet 5. februar 2013 #18 Skrevet 5. februar 2013 Da er vognen bestilt hos Kattis i Sverige. For Edge Duo med Duo S understell. Vognen er i fargen Black Denim. Pris i Norge: 10.100,-(da med fottrekk og stellebag) på babyshop. Pris i Sverige: 7500(!!!) med samme tilbehør. 3-4 ukers leveringstid
Mamsen<3 Skrevet 18. februar 2013 #19 Skrevet 18. februar 2013 Hvor billigere blir dt ? Vurderer dt selv etter å ha lest deres erfaringer I Strømstad på Kattis babyshop får man også med Stelleveske og fottrekk til sportsvogn. Inklusiv i prisen. Det gjør man ikke i Norge. Fottrekk koster ca 500-600kr og stelleveske koster vel 800-900kr. Så man sparer jo masse på det også. jeg kjøpte en emmaljunga mondial limited edition for 8700 kr her i Norge, med alt av ekstra utstyr, stelleveske og fottrekk til sportsdelen. Det er lenger garanti her i Norge, og man slipper helt til Sverige hvis det er en feil med vognen.. Jeg sendte Mail til butikken i arvika som solgte samme vogn, og hun kunne ikke matche den prisen da pga alt vi fikk med... Det er mange steder i Norge som ikke selger vogner med div tilbehør, men også mange steder som selger med alt tilbehør. Okey det visste jeg ikke. Så bra da. men da er det ikke mange stedene i Norge tror jeg. Hvorfor kunne hun ikke matche prisen? Prisen er jo den samme i sverige som i norge, men pga valutaen så blir det jo billigere.
Foccacia Skrevet 18. februar 2013 #20 Skrevet 18. februar 2013 Betalte 7800,- for pp city cross med city Supreme bag. Fikk med fottrekk,stelleveske og parasoll og sparte ca 2000 på å kjøpe der. Samme med meg for noen år siden. Veldig fornøyd med kattis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå