Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Eier en vertikaldelt bolig, hvor moren min insisterte på å få leie den minste delen. Så til drømmen: En mann kjører meg og datteren min hjem, sender datteren i forveien inn, for å gi mannen en klem før han drar. Min mor dukker opp i vindu, i døra, og det hjelper ikke å vinke henne bort. Til slutt kommer hun hoppende og dansende ut, har surret noe rundt beina, hopper rundt oss og ler. Ja, hun er krevende i det virkelige liv også. Tyder det slik at jeg trenger pusterom, og at vi bor for tett. Hva mener dere som kan tyde drømmer? Er et problem at hun nekter å flytte. Anonym poster: 517b9f59a819d2ebdcde2c051d0eaf7e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Mor;Din mor symboliserer generelt enten at du vil lykkes i noe, eller at du vil få en oppgave. Mann : Her kommer det an på de andre symbolene i drømmen, men en fremmed mann vil generelt tyde bra for familielivet. Dans: Hvis du ser på dansen fra sidelinjen er dette et tegn på at du må komme over beskjedenheten din. Forstyrret : Ble du eller noen andre forstyrret i en drøm kan du få personlige problemer. Vindu Ser du på noen gjennom et vindu viser dette hvilket syn du har på dem. Hvis det var skittent er det ikke sikkert du har riktig oppfatning om vedkommende. Anonym poster: 0911e118744d26d2ef981bffb1d192d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå