Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Hvordan vil du beskrive din mann? :-) Anonym poster: 197740652502f1bce67e5adf01788ada
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 gjesp..... jeg har verdens BESTE mann, og verdens NYDELIGSTE barn og for å ikke glemme verdens BESTE FAMILIE. Jeg er såå heldig!!) Anonym poster: 6679dce189976462993bb7effc7d34de
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har verdens BESTE mann, og verdens NYDELIGSTE barn og for å ikke glemme verdens BESTE FAMILIE og VERDENS BESTE HUND. Jeg er såå heldig!! Anonym poster: 0029bb0c1a48d929ae81d0f25b5c5656
Kaklehøna Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Min mann er nok bedre enn din hehe.. På snart 6 år så har han aldri vært sint på meg. Han har vært irritert og vi har diskutert, men han har aldri vært sint. Han har aldri blitt sint på barna. Han står opp hver morgen med barna, for at jeg skal få sove så lenge som mulig. Han gir meg masse oppmerksomhet. Han gir meg komplimenter hver eneste dag. Han er en fantastisk elsker. Han leker med barna og er en god venn for de, samtidig som han er autoritær. Han tenner stearinlys for at vi skal kose oss om kvelden. Han setter på motorvarmerern min om morgenen når han reiser på jobb. Han kler seg pent for meg og ser alltid bra ut. Han behandler foreldrene mine med stor respekt. Han henger aldri på byen til langt på natt. Alle avgjørelser tas sammen, han tar aldri store avgjørelser selv. Han tar med seg barna ut om jeg er sliten. Han er kjekk som få.. Han holder ut med meg (jeg er vanskelig å leve med) Jeg og barna kommer alltid milevis foran han. Han er selvstendig, men har ingen problemer med å vise at han ikke kan leve uten meg. Osv osv osv. Verdens beste mann :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Min mann er nok bedre enn din hehe.. På snart 6 år så har han aldri vært sint på meg. Han har vært irritert og vi har diskutert, men han har aldri vært sint. Han har aldri blitt sint på barna. Han står opp hver morgen med barna, for at jeg skal få sove så lenge som mulig. Han gir meg masse oppmerksomhet. Han gir meg komplimenter hver eneste dag. Han er en fantastisk elsker. Han leker med barna og er en god venn for de, samtidig som han er autoritær. Han tenner stearinlys for at vi skal kose oss om kvelden. Han setter på motorvarmerern min om morgenen når han reiser på jobb. Han kler seg pent for meg og ser alltid bra ut. Han behandler foreldrene mine med stor respekt. Han henger aldri på byen til langt på natt. Alle avgjørelser tas sammen, han tar aldri store avgjørelser selv. Han tar med seg barna ut om jeg er sliten. Han er kjekk som få.. Han holder ut med meg (jeg er vanskelig å leve med) Jeg og barna kommer alltid milevis foran han. Han er selvstendig, men har ingen problemer med å vise at han ikke kan leve uten meg. Osv osv osv. Verdens beste mann :-) Kan han klones? Hehe:-) Anonym poster: 2db3257747c33303b4f11ba82fc6c2fc
Kaklehøna Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Min mann er nok bedre enn din hehe.. På snart 6 år så har han aldri vært sint på meg. Han har vært irritert og vi har diskutert, men han har aldri vært sint. Han har aldri blitt sint på barna. Han står opp hver morgen med barna, for at jeg skal få sove så lenge som mulig. Han gir meg masse oppmerksomhet. Han gir meg komplimenter hver eneste dag. Han er en fantastisk elsker. Han leker med barna og er en god venn for de, samtidig som han er autoritær. Han tenner stearinlys for at vi skal kose oss om kvelden. Han setter på motorvarmerern min om morgenen når han reiser på jobb. Han kler seg pent for meg og ser alltid bra ut. Han behandler foreldrene mine med stor respekt. Han henger aldri på byen til langt på natt. Alle avgjørelser tas sammen, han tar aldri store avgjørelser selv. Han tar med seg barna ut om jeg er sliten. Han er kjekk som få.. Han holder ut med meg (jeg er vanskelig å leve med) Jeg og barna kommer alltid milevis foran han. Han er selvstendig, men har ingen problemer med å vise at han ikke kan leve uten meg. Osv osv osv. Verdens beste mann :-) Kan han klones? Hehe:-) Anonym poster: 2db3257747c33303b4f11ba82fc6c2fc Hehe Han er også: Rotete Glemsk To små ting, men de små tingene kan irritere meg grenseløst til tider
Elsker livet Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har også verden beste mann, for meg. Hans beste egenskap er at han er veldig uegoistisk. Setter alt meg og barna før både seg selv og andre. Han er raus og lar meg få gi etter for shoppetrangen min, stort sett. Han er smart og ser flott og maskulin ut. Han er godt likt og jeg er stolt over at han er min mann. Men han er av og til litt for streng, og syns han kunne vist mer forstålese for mitt behov for store mengder sjokolade. Så irriterer det meg at er så forfengelig når det kommer til håret sitt. Det er ikke spesielt mandig syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå