Gå til innhold

hva ville du følt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren var igarasjen (han å noen kompisser sitter der å tar noen øl å prater i helgene ) fra kl 8 igår kveld til halv 6 idag tidlig. Var innom meg noen ganger å sa han kom snart de kosa seg å hørte på musikk ossov. Jeg ville vel helst at han sku være inne med meg å barnet bårt. Hun sov jo selvsagt da. Men er gravid å lei av å sitte så mye aleine.... Til morran idag sa han at en av kompissene hans hadde bedt xn til samboeren min dit. Åhu kom !!! Han sa at han hadde driti i hu å prata med de andre mens kompissen hadde sitti med hu. Jeg kanke fodra det mennesket da hun er et ganske sårt punkt i forholdet vårt... Desverre.. Spurte han inatt hvem som var der å da sa han , han å 3 andre kompisser... Så i morrest sa han da at hun å var der men at han ikke pratet med hun overhode.. Hvordan ville du reagert?? Kjenner det stakk litt:-( stoler påå gan selvsagt. Men et lite tillitsbrudd følte jeg at det var..

Anonym poster: 26e11d170cfbcf77ab9cc62f40abe144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere 19 år?

Anonym poster: 5bcdcc0277b3c909949190884f83f4bf

Skrevet

Hva i all verden har hun i garasjen deres å gjøre på en "guttekveld"?

Anonym poster: 449bf33c62472cf8271b57d121ee834e

Skrevet

er dere fjorttiser???

Anonym poster: 77b078830d6021eb6b654400ee8e1460

Skrevet

Vi er voksne.

... Å ja jeg syns egentlig ikke hu har noe å gjøre der.. Men dukker ofte opp ..

Skrevet

Spør hvordan dere ville reagert. Vi er voksne jeg er 23 å samboer 33...

Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig blitt rasende. Skjønner jo at typen din lyver.

Anonym poster: 5bcdcc0277b3c909949190884f83f4bf

Skrevet

Men ser den at oppførselen er umoden. Da jeg mener selv det er helt på jordet å holde på sånn.

Skrevet

Er kompissen hans som er på hu xn da... Samboeren min driter i hu å vedt om unnskylding osv. Men ble lei meg da han ikke bare kunne si det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...