Gå til innhold

Sikkert enda et gjesp-innlegg, men jeg må bare.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bloggerne. Disse unge jentene. De deler så utrolig mye privat og personlig på bloggen sin. Utrolig hva de får seg til å dele med omverden. Om de ikke hadde bloggen, ville de da sagt alt det der til gud og hvermann de måtte komme i prat med? Jeg mener, selv er det mange ting jeg aldri snakker om fordi folk ikke har noe med det å gjøre. Hver sin smak ve, men jeg er så undrende til det fenomenet altså.

Anonym poster: feb6135dcfbc4d44e4548385e8a7600b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel i tiden. Jeg har blogg selv, men som anonym! Jeg vil ikke bli googlet av fremtidige arb.givere, der dritten ligger til spott og spe :P

Anonym poster: 1f937ff389dfd1a945590dec709ddf26

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Gjesp??

(Noen småjenter burde vært beskyttet mot seg selv ;))

Skrevet

Jeg lurer i mange tilfeller på hvor foreldrene er, stakkars jenter...

Skrevet

Ah.... Du mener oransj-bloggerne?!

Skrevet

For ikke å snakke om hvor lite klær det går an å ha på seg.

Er i slekt med ei av disse "toppbloggerne", og jeg synes det aller mest er trist hvor sex- og utseendefikserte de er i så ung alder, og hvor fokuset deres er hen. I en alder av 17-18 år snakker vi restylane, silikon, barbiedop, hairextensions og falske vipper og negler.

Det er så leit hvordan de helt åpenbart ikke har det greit med seg selv.

For ikke å snakke om at jenta mi vokser opp i en slik ungdomskultur.

Skrevet

Det man ikke ville ha ropet ut over torvet i byen skal man ikke skrive på slike sider heller, leste jeg en plass.

Ganske beskrivende og en tankevekker...

Disse jentene tenker ikke konsekvenser, de er for unge. Glad jeg ikke er ung i disse dager, man kan gjøre mye mer dumt nå til dags en da jeg vokste opp på 80 og 90 tallet...

Anonym poster: 15b1ed108d5a0eedc9856b12eacb6cb2

Skrevet

Ja, det er trist. Jeg kan forstå det om bloggen har et tema. Men å lese om man trodde barnefaren skulle bli sur eller ikke da man avslørte om man var gravid. Det er helt bak mål. Hold det på kammerset. Eller at jentene spiser pizza og drikker cola og ser på tv og tar morsomme bilder av seg selv. Helt uinteressant. Uinteressant for meg selvfølgelig. Jeg er jo gammel i forhold til dem.

HI.

Anonym poster: 8ede2697c442096e2db7d18b8df2779e

Skrevet

Jeg lar være å lese bloggene og synes synd på de stakkars jentene som sikkert kommer til å slite med å få en seriøs jobb etterpå. Kanskje ikke like kul at nettet flyter over av 10 år gamle nestennakenbilder når man som 27 åring skal søke jobb i en bank?

Men så har jeg også en mistanke om at de som poserer på disse bloggene kanskje ikke er de aller skarpeste knivene, og derfor aldri kommer i den situasjonen at de skal søke på en seriøs jobb, hehe ;)

Anonym poster: d27167788253b570433e2b2df1e32636

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ah.... Du mener oransj-bloggerne?!

Haha, tok an :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...