Gå til innhold

Burde jeg gå innom selv eller sende mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder levering av sykemeldingen min. Ble operert på fredag og går på krykker. Har store smerter og knasker smertestillende.

Noe av det siste sjefen sa til meg før jeg dro fra jobb på fredag var at han syntes det var rart at jeg ble sykemeldt i 2 uker for en meniskoperasjon. Har prøvd å forklare at det var flere ting som skulle gjøres. Dette var da en revmatisk operasjon som bla. inneholdt meniskoperasjon. Har vært operert for andre ting ( ikke noe revmatisk før) tidligere og de smertene jeg har hatt etterpå da kan ikke sammenlignes med det jeg har nå. Som sagt knasker smertestillende.

Mannen har tatt seg fri fra jobb i morgen for å være hjemme med meg. Jeg må ut og hente mer smertestillende på apoteket (usikker på om han får hentet dem siden resepten er i mitt navn). Burde jeg selv gå innom jobben med sykemeldingen eller skal jeg sende han alene dit? Bare sånn at sjefen ser hvordan jeg har det, føler han ikke tror på meg. Jeg er ikke mye syk men har slitt med store smerter i forkant av operasjonen. Mannen må uansett kjøre meg da jeg er langt fra kjørbar.

Anonym poster: 662408eac166300cfbe7f72dbbf404e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kg hadde ikke godt og dratt selv om det ikke var nødvendig. Smertestillende kan mannen din hente ut hvis han tar med seg legetimasjonen din

Skrevet

Send mannen til sjefen og apoteket. No problem. Du er jo neddopet og bør ta det med ro.

Mann din kan jo be sjefen ringe deg om han lurer på noe.

Skrevet

Jeg hadde sendt mannen til å gjøre begge deler. Høres ut som om du har godt av skikkelig ro og hvile for å komme deg etter operasjonen.

God bedring :)!

Skrevet

Regner han to uker som mye? :o

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Send mannen. Når sjefen din får vite at mannen din er hjemme fra jobb for å ta seg av deg, så må han vel forstå at du ikke nettopp er klar for jobb igjen med en gang. 2 uker er ikke akkurat mye.

Skrevet

Send den i posten da vel? Det har jeg pleid å gjøre. Man er ikke pliktet til å levere personlig.

Anonym poster: 64fa2fb548ce8cd745b9724e8892de42

Skrevet

Jeg var ute i 30 dager, etter det var jeg 50% sykemeldt i noen uker. Dette av en liten rutinesjekk i kneet. Men jobber i barnehage, så :-)

Skrevet

Takk for svar. Jobben ligger rett ved der vi bor så kan like godt levere den på døra når mannen alikevel må forbi der.

Sender han alene. Tusler til og fra do på krykker men utenom det er det sofaen siden jeg ikke vil ta for mye smertestillende med unga våkne. Jeg blir rett og slett rusa og sitter her med hengehue, er ikke vandt til sterke piller.

HI

Anonym poster: 662408eac166300cfbe7f72dbbf404e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...