Gå til innhold

Er så saltsyk på kveldene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips?

Blir en del kjedespising og!

Trenger noko sunt og godt som ikkje er Chips, dip eller sjokolade! å helelr ikke så dyrt ;)

Anonym poster: dd940e1a41d725b0fcc9f35c31d8de70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke tilby annet enn sympati - jeg er så godtesyk på kveldstid at jeg blir helt sprø!! Før jeg ble gravid var det ikke noe problem og jeg har aldri vært noen godtegris, MEN nå er det en annen historie.

Jeg må stålsette meg når jeg skal handle mat!

Folk tipser om grønnsaker og dip, vaniljekesam m/eple og kanel, riskaker og sjokolade med 70% kakao - MEN det er jo ikke godis!

Sist kveld skrev jeg en "fantasiønskeliste" med ALT jeg hadde lyst på - det hjalp faktisk litt :)

Skrevet

Enda godt du er saltsyk. Verre med søtsugen som jeg blir. MÅ ha noe søtt. Ender opp med å spise tørkede tranebær som regel. Eller fruktstenger fra Cactus.

Skrevet

Ta deg en teskje havsalt. Burde kurere saltsyken for en ukes tid.

Anonym poster: b53d5382ad3c5856b7863d15ff3d0c56

Skrevet

Kan ikke tilby annet enn sympati - jeg er så godtesyk på kveldstid at jeg blir helt sprø!! Før jeg ble gravid var det ikke noe problem og jeg har aldri vært noen godtegris, MEN nå er det en annen historie.

Folk tipser om grønnsaker og dip, vaniljekesam m/eple og kanel, riskaker og sjokolade med 70% kakao - MEN det er jo ikke godis!

Sist kveld skrev jeg en "fantasiønskeliste" med ALT jeg hadde lyst på - det hjalp faktisk litt :)

Heheh! Takk for svar :) Kanskje eg og skal skrive en sånn liste :) Er ikkje nødvendigvis godis eg vil ha, Men noe godt, litt sunt snacks. Grønnsaker og dip er jo en god plan :) Dip er jo såå godt!

Har nett rotet i alle skap og skuffer, fant litt sjokolade (gudene må vite kor lenge den har vore der)

HI med nick ;)

Skrevet

Har dere noen tips?

Trenger noko sunt og godt som ikkje er Chips, dip eller sjokolade! å helelr ikke så dyrt ;)

Drikk vann.. Saltsyke er ofte forkledd tørste..

Anonym poster: a559443f72864318d6a936fa0f9849cc

Skrevet

Ta deg en teskje havsalt. Burde kurere saltsyken for en ukes tid.

Anonym poster: b53d5382ad3c5856b7863d15ff3d0c56

Ja, det kan eg godt tenke meg, men tror eg står øve der altså ;)

Skrevet

Har dere noen tips?

Drikk vann.. Saltsyke er ofte forkledd tørste..

Anonym poster: a559443f72864318d6a936fa0f9849cc

Hjelper ikkje :P

Skrevet

Heheh! Takk for svar :) Kanskje eg og skal skrive en sånn liste :) Er ikkje nødvendigvis godis eg vil ha, Men noe godt, litt sunt snacks. Grønnsaker og dip er jo en god plan :) Dip er jo såå godt!

Har nett rotet i alle skap og skuffer, fant litt sjokolade (gudene må vite kor lenge den har vore der)

HI med nick ;)

Det var faktisk ganske gøy å skrive en sånn liste. Det kom en del rare ting: softis, bananmislshake, tyrkisk pepper-kjærlighet, ostepop og sur/salte lakrispeacemerker. Hadde jeg spist alle de tingene ville magen min slått helt krøll på deg :D
Skrevet

HI med nick ;)

Det var faktisk ganske gøy å skrive en sånn liste. Det kom en del rare ting: softis, bananmislshake, tyrkisk pepper-kjærlighet, ostepop og sur/salte lakrispeacemerker. Hadde jeg spist alle de tingene ville magen min slått helt krøll på deg :D

Ja, det hadde min mage og ;) Eg får bare bite tenna i sammen å gå å legge meg om en liten stund å satse på dette er vekke til i morgen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...