Gå til innhold

Hva er din drømmejobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bli sjokkert, har mye jeg ønsker å gjøre i livet... Unnskyldningen min er at jeg er ung :P

Ønsker først og fremst å jobbe med språk og kultur. Gjerne lære nye språk og gjøre noe bra med kunnskapene jeg har om språkene jeg (allerede) kan. Men ønsker ikke å jobbe som lærer. Tenker på å fremme et språk jeg kan og til nøden undervise voksne.

Elsker å skrive og har vanvittig lyst til å skrive en bok...

Er også interessert i mennesker, en jobb som psykolog ville nok vært interessant for meg.

Heldigvis har jeg ikke fullført videregående skole enda og har litt tid på meg til å finne ut Hva jeg vil bli. Er ihvertfall innstilt på å gå mange år på skole, særlig når det kommer til språkdelen. Det er språk jeg interesserer meg mest for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er interiørkonsulent i en byggvarehandel.. drømmer om mitt eget firma og eller butikk :)

Kan jeg få spørre hva slags utdannelse/skole du har for å jobbe som det?

Anonym poster: 2bcab748b6f11def9accdf856215d96b

Skrevet

er biolog og jobber som forsker, har drømmejobben :) drømmer om mer penger (altså til forskningsprosjektet)

Anonym poster: 18e6e43966c6daac794ca977dbdc7183

Skrevet

Er interiørkonsulent i en byggvarehandel.. drømmer om mitt eget firma og eller butikk :)

Kan jeg få spørre hva slags utdannelse/skole du har for å jobbe som det?

Anonym poster: 2bcab748b6f11def9accdf856215d96b

har gått to-årig fagskole. Norges Kreative Fagskole :)

Skrevet

Forfatter. Evt prøve senger ;)

Anonym poster: 8b4e9326c23bf6e90521620f472bc114

Skrevet

Kunne tenke meg å være hjemmeværende husmor! Men siden mannen er student må den drømmen vente noen år. Jobber på Apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...