Gå til innhold

gravid med "mensen" noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært gravide og hatt "mensen" de første mnd?

Jeg spør ikke om jeg er gravid, for vet at det bare er å ta en test, men er litt nysgjerrig. har hatt noen lignende symptomer som i forige svangerskap har ikke giddet å teste meg da jeg har hatt mensen. men det som oså gjør meg litt usikker er at min mens er veldig regelmessig og vart alt fra 5 - 7 dager. de siste to mnd har det kun vart 2-3 dager, men det har kommet da det skal komme til riktig dato

Så det jeg lurer på om noen har opplevd det samme og vært gravid?

Anonym poster: e5e4c2b84193ae9c57e28a38b4ae2329

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venninnen min hadde mensen de 5 første mnd,men blødde kun 2-3 dager, jeg selv slapp heldigvis unna

Anonym poster: 1dfff13fd2977bb9029bdbbbe6bda1cf

Skrevet

Jepp, gikk på p-piller og hadde mens som vanlig. Gikk fire måneder før jeg fant det ut ved et gynekolog besøk for å finne ut noe annet. Så går ann :)

Anonym poster: 7e608e655da67e3bd1f471c04362f391

Skrevet

Er vel ikke mensen, men små blødninger som kan forveksles med mensen

Skrevet

Ja, jeg hadde det i mitt andre svangerskap. Blødde nok litt mindre enn vanlig, men fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var fem mnd gravid.

Anonym poster: a3deba045794daff77e52d3ff3d4dc3a

Skrevet

Takk for svar, kanskje jeg skal få rota meg til å få kjøpt en test da for å være på den sikkre siden.:)

Anonym poster: 2ebf109f4f5c86b0d93e236002cad15d

Skrevet

Ja, når jeg var gravid utenfor livmoren. Tok en test og den var positiv. Bestilte meg legetime,legen min mente det var ganske vanlig med "mensen" under en gaviditet. Klarte ikke å slå meg til ro med det,dro på legevakten i uke 9 sa jeg blødde mye og hadde veldig vondt. (hadde ikke det). Ble sendt på sykehuset og der fant de ut at jeg var gravid i egglederen så de måtte fjerne hele egglederen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...