Gå til innhold

hvordan si det til de kommende besteforeldre...gruer meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

da viser deg seg at jeg er gravid igjen,glemte p pillen en gang..å vips var d gjort..har en jente å en gutt fra før på 3 å 5 år..saken er den at jeg har hatt d ganske tøft me disse, vært mye alene med de..så familien har vell sett det har vært nok me disse får meg..+ at økonomien ikke er på topp..men nå har d seg sånn, at jeg vil beholde uansett, å samboer vil, å mener vi skal klare dette fordi om det blir tøft med en til. å jeg klarer ikke tanken på abort..men det har seg sånn at jeg gruer meg så utrulig til å fortelle famlilien min om dette..jeg klarer ikke å sove eller noe...vi fortalte det til familien hans idag, de ble glade..tok d fint. men min nærmeste familie kommer til å klikke å ikke fatte hva jeg tenker på...er det noen her som har noen gode råd på hvordan jeg bør gå frem..å hva jeg bør si? vet ikke min råd her..vurderte bare å sende en tekstmeling å forklare der, så får de klikke så mye de vil, så roe seg så snakke med meg..men det blir jo igjen så upersonlig...huff...blir helt oppgitt...å vet ikke hva jeg skal føle om dette..får det ødelegger meg så mye med tanke på hva de kommer til å si...ikke at jeg skal bry meg om hva andre mener,,,men når d kommer til min familie så er det vanskelig får meg å la være å bry meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først en klem!

- og så må du få sagt det så fort som mulig. Det der går jo på helsen løs.

Prøv om du kan få sagt det til en om gangen. Da blir du ikke utsatt for et flokkangrep og det er kanskje enklere å få pratet litt skikkelig?

En tekstmelding er upersonlig, men du kan jo ringe? Da snakker du bare med en om gangen.

Uansett: Få det overstått! Du kan jo uansett ikke holde det hemmelig og det blir bare værre om de hører det fra nooen andre først.

Lykke til.

Skrevet

Enig, kanskje lurt å si det til en om gangen. Kanskje spør om du kan regne med litt hjelp av og til....kanskje uten at du spør...med tre unger så trenger en en pause av og til (og for den saks skyld og med færre). Men håper du klarer å glede deg litt og til nr 3 kommer. ! Vi har tre gutter (4 år og 3 mnd mellom eldste og yngste). Det er travelt, utrolig travelt, men selvsagt verdt det.

Håper det ordne seg for deg. Håper for deres del at noen tilbyr seg å hjelpe til litt... Håper du forteller hvordan det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...