<3 2G <3 Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Simo kombi i olivengrønn. Liker den vognen for tyngde og stabilitet. Og at den er slitesterk og tåler vær og vind.
Vogndilla Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Kan jeg bare velge en?? Brio Go med vinterhjul i fargen navy med hvitt understell, fordi den er en av få vogner jeg ikke har prøvd og den virker utrolig god Bugaboo Cameleon3 i all black, har denne i en eldre versjon og elsker den
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Her blir det nok Emmaljunga edge duo med det nye duo s understellet. Stor, stabil, lun og romslig vogn men med manøvrerbarheten til en trehjuling pga det nye understellet med to svingbare hjul forran. :-) Gjenstår bare å finne riktige fargen......... ;-) vanskelig valg.
Urwa Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Dt er nok simo kombivign,mn hvis man kunne ta ut baby bagen på Emmaljunga slik som på simo, ville jg prøvd dn
Liljekonvall<3 Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Her blir det nok Emmaljunga edge duo med det nye duo s understellet. Stor, stabil, lun og romslig vogn men med manøvrerbarheten til en trehjuling pga det nye understellet med to svingbare hjul forran. :-) Gjenstår bare å finne riktige fargen......... ;-) vanskelig valg. Den skal vi kjøpe! I black denim. Den er så fiiin! <3
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Emmaljunga edge duo creme leather, med tilhørende stelleveske! Jada selvsagt en av de dyreste som er å oppdrive! Koster søren meg mer brukt enn den jeg har kostet ny!!! Jeg har forsøkt og forsøkt å overtale mannen til å få den, men må innse at slaget er tapt. Vi beholder den gode gamle brioen med falmet kalesje som må farges!!! *mumle mumle *
You can call me Dårris Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Liker ikke trehjulinger så det hadde nok blitt Emmaljunga igjen. Kommer uansett til å bruke den gode gamle til nr tre også. Glad vi kjøpte sort, den er like fin selv om den har vert i daglig bruk i snart syv år!
Vogndilla Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Dt er nok simo kombivign,mn hvis man kunne ta ut baby bagen på Emmaljunga slik som på simo, ville jg prøvd dn Du kan kjøpe emmaljunga som kombi også, emmaljunga city cross eller classicsport med quadrolift eller hardbag. Funker fint det
magica fra tryll Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Teutonia Elegance. Har en greie med litt nostalgiske vogner:)
Aninha Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Emmaljunga Mondial Duo Combi - White Leatherette med Duo S understell (svingbare forhjul).
LillePerlen Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Emmaljunga Edge duo med blankt understell Og marine blå farge.<3 Tfk i marine blå<3
Gjest Emea Skrevet 5. februar 2013 #13 Skrevet 5. februar 2013 Har lyst på TFK joggster twist i svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå