Gå til innhold

Hvis du kunne velge en helt ny vogn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo kombi i olivengrønn.

Liker den vognen for tyngde og stabilitet. Og at den er slitesterk og tåler vær og vind.

Skrevet

Kan jeg bare velge en?? ;)

Brio Go med vinterhjul i fargen navy med hvitt understell, fordi den er en av få vogner jeg ikke har prøvd og den virker utrolig god :)

Bugaboo Cameleon3 i all black, har denne i en eldre versjon og elsker den :)

Skrevet

Her blir det nok Emmaljunga edge duo med det nye duo s understellet. Stor, stabil, lun og romslig vogn men med manøvrerbarheten til en trehjuling pga det nye understellet med to svingbare hjul forran. :-)

Gjenstår bare å finne riktige fargen......... ;-) vanskelig valg.

Skrevet

Dt er nok simo kombivign,mn hvis man kunne ta ut baby bagen på Emmaljunga slik som på simo, ville jg prøvd dn :)

Skrevet

Her blir det nok Emmaljunga edge duo med det nye duo s understellet. Stor, stabil, lun og romslig vogn men med manøvrerbarheten til en trehjuling pga det nye understellet med to svingbare hjul forran. :-)

Gjenstår bare å finne riktige fargen......... ;-) vanskelig valg.

Den skal vi kjøpe! I black denim. Den er så fiiin! <3
Skrevet

Emmaljunga edge duo creme leather, med tilhørende stelleveske!

Jada selvsagt en av de dyreste som er å oppdrive! Koster søren meg mer brukt enn den jeg har kostet ny!!!

Jeg har forsøkt og forsøkt å overtale mannen til å få den, men må innse at slaget er tapt. Vi beholder den gode gamle brioen med falmet kalesje som må farges!!! *mumle mumle *

Skrevet

Liker ikke trehjulinger så det hadde nok blitt Emmaljunga igjen.

Kommer uansett til å bruke den gode gamle til nr tre også. Glad vi kjøpte sort, den er like fin selv om den har vert i daglig bruk i snart syv år! :)

Skrevet

Dt er nok simo kombivign,mn hvis man kunne ta ut baby bagen på Emmaljunga slik som på simo, ville jg prøvd dn :)

Du kan kjøpe emmaljunga som kombi også, emmaljunga city cross eller classicsport med quadrolift eller hardbag. Funker fint det :)

Skrevet

Teutonia Elegance. Har en greie med litt nostalgiske vogner:)

Skrevet

Emmaljunga Mondial Duo Combi - White Leatherette med Duo S understell (svingbare forhjul).

Skrevet

Emmaljunga Edge duo med blankt understell

Og marine blå farge.<3

Tfk i marine blå<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...