Gå til innhold

olivier eller vincent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi fikk vårt første barn den 3 Januar, men navn er utrolig vanskelig,men har kommet frem til 2 vi liker veldig godt nå,hva liker dere best? Jeg er fransk,men bodd i norge siden jeg var 3 år,mens min mann er fra Belgia,så må ha et navn som passer godt i i de landene også.

Anonym poster: 3adeba8ecff576ff3fc390f03a6be76c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olivier!!

Anonym poster: 3ba53276f5e51a75a21c5a961a7ae54f

Skrevet

Kanskje Vincent? Tror muligens at mange vil lese feilog kalle barnet deres Oliver i stedenfor Olivier.. Ellers er jo Olivier også et nydelig navn.

Anonym poster: 07f4536dce0142e81f694f101dbc81eb

Skrevet

Jeg tenker at flere vil uttale Vincent feil, enn Olivier. Liker Olivier best :)

Anonym poster: 9798aa9f890c600de4574223ecf00a89

Skrevet

Ville gått for Olivier. Vincent blir jo Vinsent på norsk og mer Vænsa` (he he) på fransk ;-) Litt større forskjeller enn med Olivier som nesten blir likt!

Skrevet

Vincent, helt klart! Umm.. Tviler på at noen vil uttale det feil? Det er da vitterlig ikke så uvanlig! Olivier har jeg derimot aldri hørt før og det ser ut som en stavefeil.

Skrevet

Vincent, helt klart! Umm.. Tviler på at noen vil uttale det feil? Det er da vitterlig ikke så uvanlig! Olivier har jeg derimot aldri hørt før og det ser ut som en stavefeil.

Ja, men det uttales ikke likt på norsk og fransk. Olivier er et helt vanlig fransk navn, og er heller ikke vanskelig å uttale for nordmenn.

Anonym poster: 9798aa9f890c600de4574223ecf00a89

Skrevet

De var fine begge to:) kult med Olivier istedenfor "vanlige" Oliver. Og vincent er også stilig.

Skrevet

Vincent! Helt klart:-)

Anonym poster: be44377780311de9c5e9fd6d4ef9a1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...