Gå til innhold

Danmarksferie i sommer...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det kanskje kan virke som det er lenge til sommer, så går d fort... Så lurer på om vi ska en tur til Danmark i sommer, men så lurer jeg på hvilken båt vi skal ta... Så er det noen som har tatt de hurtigbåtene fra Kristiansand?? Hvordan fungerer det, blir man lett sjøsyk på de?? Siden de går så fort... ;o) Er det taxfree på de båtene? Og er det ok å sitte i sånne seter osv?? ;o) ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er taxfree ombord på Superspeed.

De er ikke så behagelige i høy sjø, du får bare satse på lite bølger.

Setene er helt greie.

Skrevet

Har tatt hurtigbåten mange ganger og synes det er supert! Vi har alltid hatt buffet (drar man med den tidligste båten så det blir frokost er det ikke så dyrt heller..). Barna synes det har vært kjempe stas, og da går reisen veldig fort:) Vi har sittet i de setene en gang, og synes det var litt kjipt..

Jeg blir lett sjøsyk, men har bare blitt dårlig en gang og da var båten mange timer forsinket pga høy sjø, så det var MYE bølger!

Nå vet jeg ikke hvor gamle barna dine er, men det er også en del aktiviteter om bord med Captain kid. Rebusløp, skattejakt, tegnekonkurranse mm. Det har vært stor stas for mine barn, selvom det er veldig mange barn om bord i høysessong så litt kaos:)

Vi gidder ikke bruke nærmere et døgn på båttur, så for oss er Super speed et supert alternativ!

Skrevet

hvor i danmark drar dere ? jeg blir så sjøsyk at båten ikke er noe alternativ.. må nok kjøre over broa .. men hvor drar man på ferie med en etåring...

Skrevet

Superspeed til Color line er fin, ikke noe problem selv i sjø.

Men båten til Fjordline er grusom, den gynger noe helt sykt selv i små bølger.

Har tatt superspeed mange ganger i all salgs vær, anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...