Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Leser at pos. el test ikke nødvendigvis betyr at man har el. Jeg mener at min test var positiv denne mnd. I tillegg hadde jeg mye klart slim i de aktuelle dagene og litt stikkinger i siden. God indikasjon på el? Bare så redd for å ikke ha eggløsning, å kunne bli gravid igjen. Vært mye kluss med mens, lange sykluser. Men nå har den vært stabil på ca. 35 dager i et år. Men både min mor og tante (tvillinger) har slitt med å bli gravide. Vet ikke hvor arvelig det er. Første satt uten planlegging. Men høres det ikke ut som om jeg hvertfall har el? Sikkert bare tanker som kommer fordi vi har prøvd en liten stund. Anonym poster: 880772856a05655285c16edd51f23b86
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Jo jeg synes det høres sånn ut, spesielt siden du har tegn til det samtidig med positiv test
<3 2G <3 Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 At enikke slipper egget selv ved positiv test du mener? Har dere prøvd lenge? For etter ett år kan lege henvise til Gyn for utredning og for å finne ut om dere trenger hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå