tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 De gangene jeg handler, så føler jeg det er noe til barna, nødvendige ting til huset eller gaver til andre. Mannen min kjøper seg alt mulig..fancy skiutstyr, kjekt-og-ha-greier til seg selv osv, men hjernen min er liksom inprentet på ullundertøy til barna, votter, sengetøy, støvsugerposer og brodder... (noen som kjenner seg igjen?? Men nå vil JEG ha noe!!! Så hva var det siste du unnet deg?
Underveis --> Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har unnet meg at pappaen tar ALT av husarbeid nå som han er i pappaperm. Har ikke løftet en finger på flere uker, og det er FANTASTISK! Rykkes fort nok tilbake til virkeligheten når vi begge er tilbake i jobb ;-)
NoN Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Manicure med shellac. Vindunderlig og praktisk- holder en stund!
fikas Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Den siste uka har jeg unnet meg kakao kokt på kokesjokolade og helmelk hver eneste gang jeg har hatt lyst på.. Mmm.. Lurer på om jeg skal gå og koke meg en kopp nå, jeg
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 En overnatting på et fint hotell sammen med mannen, deilig middag, og gooood frokost, avsluttet med et par timer på spa med massasje og ansiktsbehandling før vi dro hjem igjen til hverdagen.
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Noe så enkelt som reker, fersk loff og majones sendte meg rett til himmelen :-) Av og til er det enkleste det beste :-)
You can call me Dårris Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 En bok. Har ikke kjøpt noe annet til meg selv etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Eller jo. Jeg kjøpt nye vintersko på salg gjorde jeg jo:)
Fuglemamma <3 Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Klippekort på 5 • 90 minutters gravidmassasje <3
MammaMø84 Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Fly å hotell te london på jentetur å så eg glede meg
LillePerlen Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Har faktisk blitt veldig flink til å shoppe klær og Sko til meg selv etterhvert som barna har blitt eldre! Satt på akryl negler for 1 mnd siden og tok Venninne tur til Oslo. Det er meg selv tid for meg. Leser en god bok.
SagflisiHåret Skrevet 5. februar 2013 #13 Skrevet 5. februar 2013 Å kjøpe lunsj ute ofte, gjerne en god baguette med mye godt på. Og idag: sjokolademelk fra Q. Den aller beste, mmm! Noen gleder må en gravid og delvis sykemeldt ha:)
DaTuMa Skrevet 6. februar 2013 #14 Skrevet 6. februar 2013 Skal på gravidspa med en venninne neste helg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå