Gå til innhold

Da var vognen kjøpt!


CarmaCameleon

Anbefalte innlegg

Haha, her begynner man tidlig! :P Har hørt hjertelyd så da føler jeg meg trygg selv om vi ikke har vært på ultralyd ennå :) Om under to uker har vi nådd den magiske grensen også, så da er det vel bare til å sette i gang for fullt!

 

Jeg får ikke engangsstønad så her er det lurt å begynne tidlig :) Denne barnevognen kjøpte vi brukt for 1500 kroner, absolutt ikke ille det :) Når det blir lappen og bil på mannen blir det Sverige-tur hvor vi håper på å få kjøpt andre store ting som bilstol (det tør jeg ikke kjøpe brukt), seng med alt av utstyr, kommoder og lignende :) Herlighet, så herlig det er å være gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kjøpe baby-utstyr er G Ø Y :) For å ikke snakke om babytøy (sukk) ;) Jg bare gleeeeeeeeder mg til shoppe :) :) Vil bare vente til jg har vært på ordinær ul :)

Endret av Urwa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi :D Ja, det er supergøy å ha kommet i gang :) På torsdag er jeg akkurat 11 uker, og det er tid for tidlig UL :) Gleder meg voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig noe å glede deg til :D Var på UL i dag, er 11 uker i morgen og det var helt utrolig. Lille skjønningen spratt rundt inni der og alt var helt perfekt :D Gled deg <3 Beste jeg har vært med på noen gang <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh, så herlig :D Gleder meg fryktelig til torsdagen, ikke lenge igjen nå! <3 Da er jeg akkurat 11 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...