Gå til innhold

Inspirert.. Hva gjør at noen er utroe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fasade??Vise verden at alt bare er oppspinn og at de har det bra. Men tror minst en av partene overhodæe ikke har det bra, om ikke begge to. I tillegg til barna.

Anonym poster: 63d4690c424fca99f9a4e55dfeaa1015

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorffor noe er utro: de er kåte

Anonym poster: c9d868a7bc286e213fc1f578478520f7

Skrevet

Min ex knulla alt med to bein og mus gjennom hele vårt forhold. Hadde ikke noen fast elskerinne, bare tilfeldige jenter. Han hadde utad verdens høyeste selvtillit og var alltid en naturlig "leder" i gjengen. Hadde makt over alle vennene sine og meg. Også mora kontrollerte han. Noe av det første han sa til meg var at han haaata utroskap, det var det verste han visste om! Den som skriker høyest om det er det kanskje selv? Glad jeg er kvitt han!

Anonym poster: 72dcc1e504b76d29b4ba59ced4532530

Skrevet

Min ex knulla alt med to bein og mus gjennom hele vårt forhold. Hadde ikke noen fast elskerinne, bare tilfeldige jenter. Han hadde utad verdens høyeste selvtillit og var alltid en naturlig "leder" i gjengen. Hadde makt over alle vennene sine og meg. Også mora kontrollerte han. Noe av det første han sa til meg var at han haaata utroskap, det var det verste han visste om! Den som skriker høyest om det er det kanskje selv? Glad jeg er kvitt han!

Anonym poster: 72dcc1e504b76d29b4ba59ced4532530

Vet du HVORFOR han gjorde det??

Anonym poster: 40d060c300590de03177012692a23d38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...