Bustetroll Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har store planer om å låse meg inn på rommet og se filmer i dag, og trenger tips til hva jeg kan laste ned. Jeg liker... mye rart. Liker litt sånn "teite" jentefilmer og.. Ala "the devil wears prada" "pretty woman" "bridesmates" osv. Dear john, lettes to juliet, slike filmer og.. Og sånn fine BRA filmer som green mile, american history x, forest gump, frihetens regn, osv. Ikke action, sci-fi , svarthvitt og eventyrfilmer
Poteto Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Eg skal prøva meg på silver linnings i kveld. Virker ikke sånn super bra, men søndags underholdning må det vel være Ellers syns eg: The impossible (tsunamien i Thaliland) Hysteria What to expect when your expecting (eller noko sånt )
Bustetroll Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2013 Eg skal prøva meg på silver linnings i kveld. Virker ikke sånn super bra, men søndags underholdning må det vel være Ellers syns eg: The impossible (tsunamien i Thaliland) Hysteria What to expect when your expecting (eller noko sånt ) hysteria og silver linnings e3r notert! De andre har jeg sett
Bustetroll Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2013 Eg skal prøva meg på silver linnings i kveld. Virker ikke sånn super bra, men søndags underholdning må det vel være Ellers syns eg: The impossible (tsunamien i Thaliland) Hysteria What to expect when your expecting (eller noko sånt ) hysteria og silver linnings e3r notert! De andre har jeg sett aah begynte faktisk på den silver linnings... men vi sovner alltid til filmene vi begynne på Virket sær... men litt morsom
Lykke~liten Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Monstertorsdag. Den er litt sær. Men så romantisk og jeg elsker skuespill erne;)
Poteto Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 ut fra traileren til silver linnings e den litt spesiell Hysteria er kjempe god syns eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå