Gå til innhold

Flere gravide som har helt sprøe drømmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig drømmer jeg masse om folk jeg gikk i klasse med på barne- og ungdomsskolen. Det er folk som jeg ikke har sett eller hatt noe kontakt med overhode på over 15 år, så rart at de dukker opp nå.

I tillegg drømmer jeg endel om sex, blant annet at jeg hadde trekant og at det var en fyr som var halliken min og som leide meg ut. Jeg var til intervju hos ham og måtte forklare hva jeg gjorde i senga hvis kunden syntes det ble monotont. Syyyyykt, dette er veldig langt fra noe som er typisk meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her! har helt syke drømmer for tiden!

Skrevet

I natt så drømte jeg at jeg hadde 5 barn i magen, men at bare det ene var mitt... De andre var mine beste venninner sine! Da jeg hadde født måtte vi ta dna test på dem for det var jo ikke mulig å vite hvem som var hvem sin unge.... Alle barna kunne jo også selvsagt både snakke og gå rett etter fødselen ;-)

Skrevet

Jeg har stort sett bare mareritt. Så jeg sover kjempedårlig og er sliten når jeg våkner.

Disse drømmene handler mye om at jeg dreper noen, at noen stjeler bikkja, at mannen min kaster meg ut osv.

Skrevet

Jepp.. Mye sexdrømmer for tiden.. Men leste en plass at det var normalt når man gikk gravid..

Skrevet

Drømte at jeg fødte konstant under svangerskapet. Fleste tilfeller gutter, selv om jeg visste det ble jente. Den jeg husker aller best var at jeg fødte en.. Tja, hva kunne han være.. 2 år gammel gutt? Han hadde en blå bobledress på seg da han kom ut, og da jeg løftet han opp så han på meg å sa "hvordan har de det?". Hahah. Drømte også en gang at jeg fødte en hund. Golden retriver. Men den "verste" var da jeg drømte at jeg fødte (også en gutt), så kom hele kroppen ut i mange deler. Først en fot, så en arm osv. Dette var helt normalt i følge jordmor. Han hadde hemper overalt slik at delene kunne festes. Huff, mye sykt, men moro i ettertid.

Skrevet

Jeg også drømmer noe helt vannvittig for tida!!

Veldig ofte sexdrømmer her også og våkner livredd for at jeg har stønnet osv i søvne :-D

Veldig ofte drømmer jeg også at de jeg har sex med er personer jeg kjenner/ vet hvem er. Gjerne folk fra skoletiden eller noen jeg traff for et år siden.... Huff håper ikke jeg sier noen navn i søvne også!!!!!

Vet ikke om det har sammenheng med "underernæring" på sex jeg? Fikk jo sexforbud 19 desember av ul-legen, og skal på kontroll igjen 28 februar for å se om det kan oppheves da!!!!

Skrevet

Har av en eller annen merkelig grunn ofte drømt om isbjørner og pingviner etter at jeg ble gravid. Går nesten ikke en eneste uke uten minst en drøm om isbjørner... I forrige drøm var jeg på Tusenfryd og kjørte radiobiler i kompani av fem isbjørner. Er jo så random som man kan få det...

Kanskje det har noe å gjøre med at jeg har ville hatt det kaldest mulig på soverommet etter jeg ble gravid? haha :D

Skrevet

Ja, helt utrolig! mange kjemperare men flere ganger i uken drømmer jeg om at jeg har masse sex, med alle mulige menn, overalt!!

Skrevet

Mye sexdrømmer her også ! Har også drømt at jeg fødte et kull med kattunger :P

Men den desidert teiteste drømmen var at jeg dumpa samboeren fordi han brukte dobørsten i MITT pudder når han sminket SEG SELV :P jeg lo faktisk da jeg våknet :P

Mye sært, og synes nesten det blir verre og verre jo nærmere termin jeg kommer :P

Skrevet

Signerer denne! Ofte får jeg en baby som vokser opp med én gang - jeg snur meg og så plutselig står det en 5-åring der liksom.

En gang fikk jeg en baby med englekostyme... vingene var festet med tråd tvers gjennom armene, og jeg måtte dra ut tråden. :-O

Og endel sexdrømmer da... ;)

Skrevet

jeg drømmer ikke om sex.. men om turer til new york ++ der vi ikke rekker flyet hjem. å jeg løper rundt med barn fra barnehagen min på ryggen. og de har skrubbet kneet.. og jeg som må hjem for å føde.. hehe.. aner ikke hvor jeg får det fra.. men blir mye klørsegihodet når man våkner :P

Skrevet

Drømmer hver eneste natt! Om alt mulig, sex, mareritt, rare ting, morsomme ting osv osv, og gjerne flere drømmer per. Natt. Slitsomt, og er trøtt når jeg våkner og resten av dagen.

Skrevet

Skriver under på det, drømmer fryktelig mye rart.

Skrevet

Jeg drømmer så urtolig mye rart. Kan ikke huske at jeg gjorde det sist gang, men, men..

For et par netter siden drømte jeg at læreren min sa at jeg kom til å stryke i gym dersom jeg ikke gjorde det bedre i turn. Jeg ble fryktelig lei meg og prøvde fortvilet å forklare at ikke alle har anlegg for slikt og at hun måtte se på innsatsen. Når jeg våknet var jeg enda så fortvilet at jeg endte med å ligge å grine i 10 minutter... (at det går an!! Det er 16 år siden jeg gikk ut av vgs!!!)

Natt til i dag drømte jeg at venninnen min skulle gi en sprøyte til en okse (uvisst av hvilken grunn ;-) ). I farten hadde hun tatt feil sprøyte og oksen ble dekket av tjukt slim og døde.......

Er det mulig?? Hver eneste natt er det mer eller mindre absurde drømmer som ikke ligner noe jeg pleier å drømme... Haha, men da har man noe å le av senere!!!!!

Skrevet

Skriver under den! Drømmene mine er helt absurd, jeg fatter ikke hvor jeg får det fra i det HELE tatt. Her en natt hadde samboeren fest med en hel drøss nakne jenter, også kom han bort til meg og sa "nå må du gå ut litt, for nå skal jeg være litt sammen med disse jentene. Kan du ikke gå en tur da, også kan jeg komme for å finne deg når jentene har dratt?" :P Hahaha, herregud, når jeg våknet var jeg faktisk temmelig forbanna på ham fremdeles! :P

Skrevet

I natt var jeg på reunion med ungdomsskolen. plutselig ble vi angrepet av bombefly - og vi havna midt oppi en krig...

Tror hjernen min er litt tullete for tiden - den suger til seg alt den går over, og lage sin egen fantasiverden.

Det er i grunn litt morsomt syns jeg - for jeg har ikke pleid å huske mine drømmer tidligere...

Skrevet

Skriver under den! Drømmene mine er helt absurd, jeg fatter ikke hvor jeg får det fra i det HELE tatt. Her en natt hadde samboeren fest med en hel drøss nakne jenter, også kom han bort til meg og sa "nå må du gå ut litt, for nå skal jeg være litt sammen med disse jentene. Kan du ikke gå en tur da, også kan jeg komme for å finne deg når jentene har dratt?" :P Hahaha, herregud, når jeg våknet var jeg faktisk temmelig forbanna på ham fremdeles! :P

Haha.. Jeg drømte også noe lignende her en natt.. Og var skikkelig sint da jeg våknet.. Måtte ta meg sammen for ikke å kjefte på han, for jeg viste jo at det bare hadde vært en drøm.. ;-) ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...