Gå til innhold

Body til baby med lange armer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bruker 68, er 3 mnd. Men armene blir nesten alltid for korte, ender liksom midt på underarmen. Bare min baby som har dette "problemet"?

Noen merker hvor armene er lengre?

Anonym poster: 34991495da2ec87a215ac1eafa17df0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off nei vet hvordan det er... de er ofte veldig korte...

Anonym poster: 382ce3f4c47023604bc0cbf417e3abdf

Skrevet

Kjøp en hjemmesydd en, da får du så lange ermer du bare vil :)

Skrevet

Kjøp en sånn med "votter", hvis du skjønner :-) der man bretter tuppen av ermet over hånda til baby, de har ofte veldig lange armer :-)

Skrevet

Prøvd å gå opp en størrelse?

Skrevet

Har motsatt problem, dei bodyane med lengst armar er kanskje devold..

Skrevet

Lindex er korte, pop og hm er lengre. Noen av cubus sine også. Hadde samme problemet med gutten min også.

Anonym poster: dd15dc43f89ff1aeaac76ac328efae06

Skrevet

Name it bodyene funket best her...med lang og tynn kropp pluss lange armer....passer veldig bra

Anonym poster: 0b50d0aaaa0a1f3d77f7b21f38441ee5

Skrevet

Pop har lange armer.

Anonym poster: 4981bac9f96302590753cb7ea16b8327

Skrevet

Name it sine ja! gjerne de som har noen prosent elasten i seg!?!? de ``vokser`` liksom med kroppen til barnet.. tilpasser seg

Anonym poster: d1e632ddb6f8554ab3b267446f4c924f

Skrevet

Kjøp en sånn med "votter", hvis du skjønner :-) der man bretter tuppen av ermet over hånda til baby, de har ofte veldig lange armer :-)

hvor får man kjøpt sånne?

Skrevet

lilleba sine. de går over flere størrelser så de har du leenge.. de koster litt mer, men kvaliteten er god og de varer veldig lenge syntes jeg hvertfall.. tror jeg brukte den i str 74/80 fra ca 6mnd til ca+/- 2år til førstemann om jeg ikke husker helt feil.. de er laget med armer som er fine når du bretter de opp også om det skulle være nødvendig...

Skrevet

Jøss, jeg har alltid hatt motsatt problem med begge barna mine! Armene er alltid alt for lange og må brettes opp.

Anonym poster: 8e79971cc3d0780156aba9af9e36bdde

Skrevet (endret)

hvor får man kjøpt sånne?

De jeg har er fra H&M :-)

Endret av MIK1989
Skrevet

Prøv i alle fall å gå opp en størrelse, enkelt og greit. I verste fall er bodyen litt lang på kroppen, men det gjør vel ikke noe? Det blir jo bare at den "henger litt" under bleia, men de fleste bleier sitter vel såpass godt at man ikke trenger body til å holde dem på plass.

Anonym poster: 01e7fc3cf2748cd7ae49febb09b34071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...