Gå til innhold

hvordan forholder seg man til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt, broren min og dama har gjort det slutt, hun var utro. De har bare vært sammen ett år, men barna kaller henne for tante.

Hvordan skal man forholde seg til henne nå? Har møtt henne flere ganger, men blir så overfladisk når jeg sitter å vet at hun har gjort det her mot min bror.

Synet mitt på henne har forandret seg...trodde hun var ordentlig, og har sitti så mange ganger å fortalt meg hvor mye han betyr for henne osv osv..

Anonym poster: 5192d54b48e95863dd331797c1bd219a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt nøytral ville jeg vært. Det handler ikke om deg, men er en sak mellom de to. Samtidig ville jeg ikke hatt noe behov for å treffe denne dama om jeg var deg,men om så skulle skje er det kanskje grei og ikke være hverken varm eller kald. Ikke overse, ikke avvise. Helt nøytral, så får tiden vise hvilken kontakt hun velger å ha med din bror/hans barn. Den kontakten ebber nok ut og "problemet" ditt vil da løse seg selv.

Anonym poster: 23650d48de42dbc53c10bb915108846f

Skrevet

min svigerinne opplevde noe av det samme. hennes mann var onkel og fadder på vårt barn. barnet vårt var 2 år når det ble slutt mellom de. de var gift og har to barn.

vårt barn har ingenting med han å gjøre. han er en drittsekk som jeg ikke vil at skal ha noe med mine barn å gjøre.. (har nå to) når min jente spør hvem han er (hvis hun ser på bilder) så svarer jeg at det er pappaen til x og y...

min svigerinne sin nye kjæreste blir etterhvert mine barn sin onkel

Anonym poster: 315aeb3aa7f2afdb9299aaa2e4c4dc6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...