Gå til innhold

Føler meg som verdens værste mor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kranglet og sloss med toåringen i hele dag. Hun er helt umulig og jeg har migrene og er kjemetrøtt, men oppfører meg ikke noe bra. Er jo ikke hennes feil at trassalderen er her:-/ uff, har så dårlig samvittighet.

Anonym poster: dad3a366644ef9adc3f0b7be8eee7d7b

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vel, slå lenge du innser det selv har du jo en mulighet til å gjøre noe med det :) du har ingen som kan hjelpe deg? Passe henne noen timer?

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Du er ikke verdens verste mamma selv om dere har en dårlig dag.

Selvsagt blir tålmodigheten strekt og det er menneskelig å miste roen når man er syk og sliten.

Med det sagt, en 2 åring skjønner mer enn du tror. Jeg ville satt meg ned og forklart i enkle ord at mamma har aua i dag og hadde blitt veldig glad om vi kunne være litt rolige i dag.

Finn frem tegnesaker eller andre rolige aktiviteter og tenk på hvordan dere enklest kan komme gjennom dagen. Du trenger ikke ta alle kamper i dag, det kommer en ny dag i morgen :)

God bedring

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Oj altså, jeg mente ikke «så lenge du innser at du er en dårlig mor»! Huff, mente selvsagt at så lenge du innser at dere begge har en dårlig dag, og at du er den voksne, kan du gjøre noe med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...