Studine mevik Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 (endret) På fredag begynte jeg seint på jobb, så jeg bestemte meg for å gå en tur før pliktene kalte. Den runda jeg gikk tar rett i overkant av en time, så tenkte at det passet bra. Litt over halveis klarer skolissa fra den ene skoen å hekte seg fast i hempa på den andre skoen. Resultatet var at jeg datt så lang jeg var. Om noen tilfeldige mennesker har sett meg så har de nok fått seg en god latter. Nå sitter jeg her med et hovent kne og traktorspor på låret, og lurer på om jeg ska gå meg en tur Endret 3. februar 2013 av Studine mevik
prekæs Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Ble du kjørt over av en traktor? Kontakt legevakten:)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Au da, hørtes ikke bra ut... Dropp gåturen og hold kneet høyt med kaldt omslag i stedet God bedring og invester i borrelåssko (back to the 80's)
Studine mevik Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2013 Ble du kjørt over av en traktor? Kontakt legevakten:) Nei det var traktorspor i isen på gangveien. Og det synes godt på låret. Gubben knakk sammen da han så det.
Studine mevik Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2013 Au da, hørtes ikke bra ut... Dropp gåturen og hold kneet høyt med kaldt omslag i stedet God bedring og invester i borrelåssko (back to the 80's) Borrelåssko er oppe til vurdering. Kalde omslag er for pyser
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Stakkars, da! Ja, det blir nok snowjoggere heretter på deg.
prekæs Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Ble du kjørt over av en traktor? Kontakt legevakten:) Nei det var traktorspor i isen på gangveien. Og det synes godt på låret. Gubben knakk sammen da han så det. Uffda. Skal vokte meg vel for å le, for jeg vet alt om å falle. Men at det går an da? Falle på et spor etter traktor å få traktordekkmerke på kroppen. Ville tatt bilde av det, tror jeg. Moro å ha:)
seigdamererbest Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Akkurat det samme har jeg klart! Det med skoene altså, ikke traktorspor på låret..... Men fortalte det ikke til noen for jeg synes det var så flaut, men nå som jeg vet det er flere :-D
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. februar 2013 #9 Skrevet 3. februar 2013 Åh, trodde du hadde tatt opp 80-90 talls moten med traktorsko igjen, jeg... (litt skuffa). All sympati til deg og håper det ble foreviget. Kan jo bruke det når du blir gammal og skal fortelle skrytehistorier til barnebarna om den gangen du ble overkjørt av en traktor.
Studine mevik Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2013 ikke noe bilde til etterkommere av traktorlåret, men jeg ler av hele greia. Ikke noe å være flau over. Det kan skje den beste og er ur komisk
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. februar 2013 #11 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fallt. Har ekstremt dårlig balanse og har flere ganger dukket opp på jobb med leire fra haka til høna. Helt utrolig! Det som er aller verst med å fly på snørra er at det så sjelden er noen å dele latteranfallet med etterpå. Husker jeg sto på knærne i byen med laaange pariserbaguetter som hadde skutt ut av posen i rekordfart bortover fortauet og en pose med fem kg reker i den andre etter et fall. Hull på buksa og begge knærne selvfølgelig. Mannen som skulle hjelpe meg trodde selvfølgelig at jeg gråt der jeg sto på alle fire og ristet, men jeg holdt jo på å le meg ihjel. Han ble mer forferdet av det, tror jeg... Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå