Gå til innhold

17 uker, magen er nesten helt flat:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo slappere magemuskler og kort rygg, jo større mage... Så hvis du har lang rygg og fantastisk mage så pris deg lykkelig :-)

Hilsen stutt og slapp.... ;-)

Anonym poster: cbeccf0a3333eb77e9b8d9d68248454f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, takk for det. Tror ikke ryggen min er spesielt lang, men magen stritter vel litt imot å bli større:)

Anonym poster: 4cc807397a31d67d40ab3c5da2e1058b

Skrevet

Jeg er andregangs og har heller ingen mage. Men kjenner livmora helt opp til navelen. Så regner med han vokser som han skal uansett

Skrevet

Kjenner til det. Er 20 uker,men nesten ikke tegn til mage. Har lagt på mange kg, men de sitter som flesk på rumpe lår,og på puppene. Hehe får trøste oss med at , Ja jeg vet ikke.... Men ikke kult å se ut som du snart skal føde heller i mange mndr før:)

Skrevet

Jeg er i stor dame og når jeg står stikker magen godt ut, senest i natt lå jeg på magen, jeg er 32 uker i dag ;) Magen lever litt sitt eget liv og alle er forskjellige, men så lenge baby har det bra og målene er fine er du du.

Skrevet

Jeg er førstegangsgravid i uke 17. Er litt bekymret for magestørrelsen min. Magen min er nesten like flat som før jeg ble gravid, spesielt om morgenen. Om kvelden er den litt større, men jeg kan glatt skjule graviditeten. Har ei venninne som er akkurat like langt som meg og hun har mye større mage. Blir jo lett at man sammenligner seg med andre. Hadde jo vært litt kjekt med litt mage sånn at man føler seg litt gravid.

Hvorfor er magen min så liten tror dere? Barer jeg mye av babyen inni meg kanskje. Jeg er slank og godt trent. Har alltid hatt magemuskler og slank mage, om det er av betydning.

Anonym poster: 4cc807397a31d67d40ab3c5da2e1058b

Hørte en gang at hvis man har sterk core-muskulatur kan det ta tid før magen kommer. Og vær glad! Jeg var normalt slank, men fikk ENORM mage! Idag, 7 mnd etter fødselen er jeg like slank som før, men med MASSE strekkmerker og rynkete mageskinn! Ifølge mange trekker ikke huden seg tilbake av seg selv...

Anonym poster: 2af6d5d89210bf7aab33f301956e663e

Skrevet

Husker jeg også gledet meg til magen første gang jeg var gravid, og syns det var stas da det begynte å vises :)

Det er helt normalt, og bare nyt det! Du blir tidsnok stor og tung nok!

Anonym poster: 36eb87ddea92a4e57d10958da1b3b722

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...