Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Og det var slettes ikke morsomt. Jeg føler meg så slem! Skikkelig egoistisk som bare tenker på meg selv:-(
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Hvorfor ønsker du å flytte? Anonym poster: 1f0d0013cc712135c7e3ac459945338c
Gjest Kira bjeffer Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Flytte fra mannen eller flytte til et annet sted? Kan ikke uttale meg om du er egoistisk eller ei, fordi jeg kjenner ikke historien bak.
Gjest SHOC Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Hvis du er lei deg og ikke har det godt, er det ikke bra for barna dine og andre rundt deg heller. Du har jo prøvd å får det til å fungere.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2013 Flytte fra mannen. Lang historie, men jeg har ikke følelser for han lenger.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Var det ikke sånn at det var noe utroskap/utroskapsrelatert til din forhistorie? Altså, fra mannens side? Jeg skjønner deg godt. Det behøver jo ikke bety at du vil flytte for alltid, regner med du trenger å bare tenke på deg selv (og ungene) en stund, uten han. Dette går bra. Anonym poster: 40a12dc37a853a8a06d76da95905a235
Sint naken biltyv Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Har ikke han vært utro mot deg da? Uansett så syns jeg ikke du er slem... Har man ikke følelser og ikke ønsker å være med en person så skal man jo ikke gjøre det... Hvorfor føler du deg slem?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2013 Jo, han var utro. Det er temmelig nøyaktig et halv år siden jeg oppdaget det...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #9 Skrevet 3. februar 2013 Du har gitt det en sjangs, mer enn hva mange andre hadde gjort, inkludert meg selv. Det er ikke du som har gjort noe slemt her. Anonym poster: 3498ed4df7643181330a1d7de988f1d9
Gjest Kira bjeffer Skrevet 3. februar 2013 #10 Skrevet 3. februar 2013 Flytte fra mannen. Lang historie, men jeg har ikke følelser for han lenger. Høres ut som om du har tatt et valg, og det er da kanskje til det beste. Hvis man ikke har følelser for den personen man er sammen med, så er det ingen vits å fortsette forholdet. I tillegg er det kanskje bedre for barna å ha en fornøyd og glad mamma enn foreldre som bor sammen kun for barnas skyld?
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 3. februar 2013 #11 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har lurt på hvordan det har gått med deg, jeg husker den tråden du hadde om det som skjedde. Jeg trodde faktisk at du hadde flyttet fra ham, og jeg skjønner ikke hvordan han kan mene at du er egoistisk? Tenkte han det samme når han var utro eller? gudbedremeg.....
Sint naken biltyv Skrevet 3. februar 2013 #12 Skrevet 3. februar 2013 Syns ikke du har vært slem... Nå har du prøvd i et halvt år og det funker ikke... Syns du har strukket deg langt jeg... Jeg hadde flytta på dagen om min partner hadde vært utro... Har du ikke følelser for han lenger eller er det det at du ikke klarer å komme over utroskapen?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #13 Skrevet 3. februar 2013 Du er virkelig ikke den slemme, det er HAN som har pådratt deg dette. Det er HAN som har valgt å gjøre det mot deg. Du må gjøre det du føler er rett i denne situasjonen.. Jeg ville gått for et halvt år siden.. Hadde aldri klart å tilgi et slikt grovt tillitsbrudd. Men det er nå meg.. Anonym poster: 40a12dc37a853a8a06d76da95905a235
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #14 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har tilgitt utroskapen, kanskje fordi jeg ikke har følelser for han. Jeg hadde nok ikke det før dette heller, men jeg tenkte ikke så mye over det. Utroskapen var liksom bare sparket bak for å gjøre noe med situasjonen. Han har ikke sagt at jeg er ego, det er bare jeg som føler meg slik, og setter pris på at dere prøver å få litt fornuft inn i meg;-) Huff, jeg får lyst til å si at neida, jeg kommer ikke til å flytte, men jeg kan jo ikke det...
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 3. februar 2013 #15 Skrevet 3. februar 2013 Hva med å fortelle han at du ikke har følelser mer? Det er jo fullt lovlig, og kan skje Tenk på deg selv, og tenk hvor mye bedre du får det og de herlige små med en fornøyd mamma. Jeg flyttet fra min for over et halvt år siden. Jeg og småen har bodd hos min mor siden, helt til igår. Jeg har hatt min første natt i egen leilighet, og det er så deilig. Det ordner seg tilslutt, selvom det krever litt
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #16 Skrevet 3. februar 2013 Etter min mening har du prøvd mer enn mange andre ville vært villig til å prøve! Du mistet ikke hodet da det stormet som verst, men du beholdt roen for å gi forholdet en reell sjanse. Du tok en beslutning den gangen om gi familien en sjanse, tross de vanskelige omstendighetene. Når du nå har kommet frem til den beslutningen du har, så tror jeg det er en gjennomtenkt beslutning. Du skriver at du føler at du er slem og egoistisk... Men det var vel en annen som var det i utgangspunktet... Det var ikke du som brøt all tillit, det var ikke du som med viten og vilje satte familien i fare. Du ga forholdet en ny sjanse når mange ville sprunget! Det er ikke mye slemt og egoistisk i det! Det at det nå er du som bestemmer deg å avslutte forholdet gjør ikke deg slem eller egoistisk. Du tar ansvar for egne følelser og det miljøet barna skal vokse opp i. Du viste stor styrke og modenhet da du ikke avsluttet forholdet i affekt tidligere - da var du så lite egoistisk som det er mulig å bli, tror jeg! Nå tar du ansvar og tilpasser situasjonen etter slik den er blitt - det er hverken slemt eller egoistisk. Ønsker deg masse lykke til videre! <3 Anonym poster: ff22008f1de685381a147b206377feee
Hybelkanina Skrevet 3. februar 2013 #17 Skrevet 3. februar 2013 At du ikke har følelser for ham kan han takke seg selv for. Jeg husker historien din fra i sommer, og synes du har strukket deg langt som har holdt ut så lenge og forsøkt. Du er ikke slem, og det er på tide at du tenker på deg selv. Hans egen fortjeneste fullt og helt. Lykke til!
Light of my life Skrevet 3. februar 2013 #18 Skrevet 3. februar 2013 Syntes ikke du er slem eller egoistisk. Jeg hadde aldri tilgitt utroskap, og hadde nok flyttet mye tidligere. Klem til deg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. februar 2013 #19 Skrevet 3. februar 2013 Jeg har fulgt historien bak, både endel av innleggene du skrev FØR du fant ut om utroskapen, når du fant det ut og etterpå. Og det har jo ikke hørtes ut som noe optimalt forhold i utgangspunktet, dere hadde det vel ikke så bra? Og så kom utroskapen på toppen av det hele. Jeg synes du taklet det fantastisk og veldig verdig da du fant ut av det, rolig og fattet og med barnas beste i tankene. Husker godt den tråden og alt du skrev da dette kom opp, og for meg høres det ut som om du har prøvd og prøvd, og gjort det du kan for at dette ikke skulle være overilet. Nå fungerer ikke det, og da er det en ærlig sak at du vil gå. Man kan jo ikke gå gjennom livet i et forhold der ingen av partene har det godt, der det skjer utroskap og det ikke finnes noen gode følelser. Det kommer det sjeldent noe godt utav, hverken for de voksne eller barna som lever i den konstellasjonen. Og jobbe- joda, det skal man, men det er jo grenser for hvor mye man skal måtte jobbe også da. Og det skal heller ikke være slik at bare den ene jobber for forholdet. Nå kjenner ikke jeg deg, og vet jo bare din side av historien utifra hvordan den er fremstilt her, men etter det jeg har lest, så synes jeg ikke du er egoistisk. Du har tvert imot gjort ditt beste for å få dette til å fungere. Lykke til!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 3. februar 2013 #20 Skrevet 3. februar 2013 Veldig, veldig enig med #16 som sier alt jeg tenker. Ønsker deg lykke til med fremtiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå