Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Nettopp kommet fra jobb. Jobber på en uteplass. Fant en sovende gjest i et hjørne og bedde han pent om å forlate stedet. Tilfeldigvis var han utlending, og da måtte han jo bare spille rasistkortet!! Kaller meg en jævla rasist! Hva faen? Prøver å forklare at ingen får lov å sove i baren, men neida, jeg var uten tvil en jævla rasist! Blir så irritert at jeg vil sprekke! Har skjedd så jævlig mange ganger (ikke med samme fyr da). Hvorfor må de alltid dra fram det forbanna rasistkortet? Har ikke tall på hvor mange nordmenn jeg har kastet ut, eller nektet servering, men med en gang det er en utlendig så får jeg det slengt i trynet. Ironisk egentlig, jeg som er gift med en utlending.. Dagens utblåsning! Anonym poster: 0dda0ceed948bb31ff0537d383d33a6b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Patetisk å lage innlegg om det. Du hadde vel ikke gjort det dersom persnonen var norsk. Men alt for å sverte utlendingene. Haha. Skjønner han godt jeg, utifra måten du skriver på, så virker det som du så litt ned på han. Det fikk han nok følelsen av selv også. Anonym poster: 2792f804af0988b842808f3f3a948ca0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Patetisk å lage innlegg om det. Du hadde vel ikke gjort det dersom persnonen var norsk. Men alt for å sverte utlendingene. Haha. Skjønner han godt jeg, utifra måten du skriver på, så virker det som du så litt ned på han. Det fikk han nok følelsen av selv også. Anonym poster: 2792f804af0988b842808f3f3a948ca0 Åh, det skal du ikke si.. Jeg ser også ut som en utlending. Jeg er født i Asia og adoptert til Norge, men jeg spiller ALDRI rasistkortet om det ikke forekommer drittkasting med rasistiske skjellsord o.l... Enkelte episoder hadde oppstått uavhengig av hudfarge.. Anonym poster: 6ec09c262ecc94121b56546ecad316e3
Queenmee Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Nettopp kommet fra jobb. Jobber på en uteplass. Fant en sovende gjest i et hjørne og bedde han pent om å forlate stedet. Tilfeldigvis var han utlending, og da måtte han jo bare spille rasistkortet!! Kaller meg en jævla rasist! Hva faen? Prøver å forklare at ingen får lov å sove i baren, men neida, jeg var uten tvil en jævla rasist! Blir så irritert at jeg vil sprekke! Har skjedd så jævlig mange ganger (ikke med samme fyr da). Hvorfor må de alltid dra fram det forbanna rasistkortet? Har ikke tall på hvor mange nordmenn jeg har kastet ut, eller nektet servering, men med en gang det er en utlendig så får jeg det slengt i trynet. Ironisk egentlig, jeg som er gift med en utlending.. Dagens utblåsning! Anonym poster: 0dda0ceed948bb31ff0537d383d33a6b Åååh! Det søte liv på utesteder! Kjenner meg igjen i hva du beskriver og skjønner at du trenger blåse ut! Greit å lufte hodet sitt etter kjipe vakter på jobb! Håper neste vakt blir bedre. Natta:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Patetisk å lage innlegg om det. Du hadde vel ikke gjort det dersom persnonen var norsk. Men alt for å sverte utlendingene. Haha. Skjønner han godt jeg, utifra måten du skriver på, så virker det som du så litt ned på han. Det fikk han nok følelsen av selv også. Anonym poster: 2792f804af0988b842808f3f3a948ca0 Om personen hadde vært rotnorsk, så hadde han neppe dratt rasistkortet...så om DET hadde vært tilfelle har du helt rett i at det ikke hadde vært noen grunn til å skrive innlegget. Jeg møter også stadig folk på jobb som kaller meg rasist. Jeg jobber i NAV, og det er to grupper jeg er sykt lei. Den ene er innvandrere som kaller meg rasist fordi de ikke har krav på en ytelse, og den andre er nordmenn som ikke har krav på en ytelse, og som da lurer på hvor mye de hadde fått om de hadde vært innvandrere. Like lite sjarmerende begge to. De færreste mennesker gjør det, men noen er raske til å legge skylda på andre når ting ikke går deres vei. Det er for dem mer nærliggende at de får avslag på bostøtte fordi jeg er rasist, enn at avslaget skyldes at de ikke la ved den dokumentasjonen de skulle eller ikke fyller vilkårene. Det oppleves ikke greit, og det ER ikke greit! Anonym poster: 628b3e82d4dc76445da6bb14aa291c3f
Light of my life Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Hvis du irriterer deg sånn over folk er det kanskje en ide å revurdere yrkesvalget ditt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Jeg er lærer. Hadde en elev som kalte meg rasist fordi han fikk dårlig karakter på matteprøve. Han gjorde et stort nummer ut av det. Prøven bar preg av at han ikke hadde øvd eller gjort lekser i hele januar. Eleven har bodd her nesten hele livet så han kan norsk, men drar rasist kortet hele tiden. Matteprøver er lette å rette og man får en poengsum som man får karakter etter. Elevene fikk utdelt fasiten også så de kunne se feilene selv. Helt tåpelig, har man ikke øvd til prøve og får dårlig karakter så er læreren liksom rasistisk. Anonym poster: 16de3fdb2eb2aff1bcc7c6ae59bab0b7
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Jeg jobber i bibliotek og det var ei gang en hvit mann som oppfattet meg som rasist: køen var litt udefinert og jeg tok den som stod nærmest først og dette var en farget mann. Denne mannen må ha hatt ganske dårlig selvtillit som trakk denne konklusjonen. Så lenge det finnes rasisme vil det være noen individer som drar rasismekortet i de latterligste situasjoner. Dessverre. Det eneste vi kan gjøre er å ikke dømme andre etter hva slike tullinger gjør. Anonym poster: 81ab7d3ab00bd484037dc36296c42c56
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #9 Skrevet 3. februar 2013 Patetisk å lage innlegg om det. Du hadde vel ikke gjort det dersom persnonen var norsk. Men alt for å sverte utlendingene. Haha. Skjønner han godt jeg, utifra måten du skriver på, så virker det som du så litt ned på han. Det fikk han nok følelsen av selv også. Anonym poster: 2792f804af0988b842808f3f3a948ca0 Så ned på han? Nei, jeg ba han om å gå på grunn av soving. Men jeg ble irritert når han kalte meg rasist, så bli nok krappere i tonen da. Jeg har ikke en ovenfra og ned holdning til utlendinger. Som sagt, så eg jeg gift med en. Anonym poster: 0dda0ceed948bb31ff0537d383d33a6b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #10 Skrevet 3. februar 2013 Takk for svar alle. Hjelper å høre om andre som har opplevd liknende. Og godt å få blåst ut litt Anonym poster: 0dda0ceed948bb31ff0537d383d33a6b
Bustetroll Skrevet 3. februar 2013 #11 Skrevet 3. februar 2013 Takk for svar alle. Hjelper å høre om andre som har opplevd liknende. Og godt å få blåst ut litt Anonym poster: 0dda0ceed948bb31ff0537d383d33a6b Opplevd det samme selv en gang da jeg jobbet på bensinstasjon.. Det kommer en utendlansk dame inn, som hadde stjålet en 5'liters kanne med olje fra en annen bensinstasjon. Hun påstod hun hadde kjøpt den hos oss, og måtte ha pengene tilbake, fordi hun trengte penger til bensin for å kjøre til sin "døende" mor. Jeg sa til henne rett ut :" du kommer ikke her og prøver å få penger av meg for en vare du har stjålet". Da var jeg tidenes rasist, og hun trua meg på livet, og det var ikke måte på... Har hatt HELT lignende historier med nordmenn.. Men de har blitt redde, og gått sin vei når de skjønner at jeg ikke er stokk dem og vet hva de prøver på... Kun opplevd utlendinger som reagerer med trusler, vold, og kaller meg rasist og går i forsvarsposisjon med en gang. UFF
Magetaska Skrevet 3. februar 2013 #12 Skrevet 3. februar 2013 Jobber også i utelivsbransjen, og det der skjer stadig vekk. Utlendinger kaller meg rasist og nordmenn kaller meg andre skjellsord. Man blir ganske hardhudet etterhvert
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #13 Skrevet 3. februar 2013 Jobber også i utelivsbransjen, og det der skjer stadig vekk. Utlendinger kaller meg rasist og nordmenn kaller meg andre skjellsord. Man blir ganske hardhudet etterhvert Sant det Anonym poster: 0dda0ceed948bb31ff0537d383d33a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå