MammantilNurket Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Er du alene eller sammen med noen? På en øde øy (naken) med George Cloonie (som også er naken)? I sengen med en god bok eller kanskje på SPA? Består din drømmedag av shopping med venninner eller kanskje på tur i marka med ungene`?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Akkurat nå kunne jeg tenkt meg en hel dag uten forventninger og uten forpliktelser. En dag helt alene uten at jeg må gjøre noe, hente noen, matlaging, legging, telefoner osv. Skulle gjerne hatt en hel dag bare for meg selv. Det hadde vært noe. Anonym poster: fc931b602354b7eca9bf1a96c19c40fc
Gjest Antarctica Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Jepp, en heeeeelt TOM dag. Uten Clooney , til og med! Endret 3. februar 2013 av Pashla
Catlady Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Jepp, en heeeeelt TOM dag. Uten Clooney , til og med! Ikke engang i huset hans ved como sjøen med et glass barolo ?
Ikkesåallerværst Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Akkurat fortida: Jeg har hatt noen her som har tatt nattevåk med minste, Ottar derfor kanskje sovet mer enn to timer i strekk, og sover til kanskje 8.00? Frokost og kaffe. Ungene til barnevakt og jeg kan være hjemme og lese, strikke og bare være i fred og kanskje få besøk av en god venn.. Mannen er ikke med i disse planene..
håperpåvinterbarn Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 På en kritthvit sandstrand, i en hengekøye, med en ananassmoothie i ene hånda og en bok i andre. Ingen andre i verden eksisterer og dermed har jeg ingen savn, forpliktelser eller forventninger. Krystallklar varmt hav å bade i. Kanskje kommer en herlig mann gående, men helst ikke. Bare hele dagen for meg selv med lett bris i håret og sand mellom tærne. Drømme seg bort....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Helt alene, eller att med en venninne eller mannen min.. Ligge på en sydenstrand, md musikk på ørene, god drikke, god mat osv... maks avslapning! Noen til å massere meg mens jeg ligger der, som får løsna på alle muskelknutene mine...;-) Minst 35 grader..... Ikke noe mas og fjas...... Aaaaahhh, deilig............ Anonym poster: 9bf3a8cc548b79d971ba8b13cdc4d290
fikas Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Sol, sandstrand og varme hadde selvfølgelig vært digg. Men akkurat nå så holder det med en dag i sengen med film og total avslapning. Mannen kjører ungen i bhg og jeg bare blir liggende og tar hele dagen i mitt tempo. Tre dager igjen til første permisjonsdag som skal bli akkurat sånn juhuuu
Gjest Kira bjeffer Skrevet 3. februar 2013 #9 Skrevet 3. februar 2013 Først en hel natt med søvn, deretter en dag alene hjemme uten mann og barn. Tenk å kunne ligge på sofaen hele dagen, glo på dårlige filmer og spise junk. Å, det hørtes fantastisk ut
det er berre mordi Skrevet 3. februar 2013 #10 Skrevet 3. februar 2013 Først en hel natt med søvn, deretter en dag alene hjemme uten mann og barn. Tenk å kunne ligge på sofaen hele dagen, glo på dårlige filmer og spise junk. Å, det hørtes fantastisk ut Om junk inkluderar smågodt og litt bedre filmar enn dårlege filmar er vi samstemte!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 3. februar 2013 #11 Skrevet 3. februar 2013 Først en hel natt med søvn, deretter en dag alene hjemme uten mann og barn. Tenk å kunne ligge på sofaen hele dagen, glo på dårlige filmer og spise junk. Å, det hørtes fantastisk ut Om junk inkluderar smågodt og litt bedre filmar enn dårlege filmar er vi samstemte! Junk inkluderer så absolutt smågodt. Og det må være kjøpt på kinoen, fordi da er det alltid ferskt. Når det kommer til filmer har jeg fått beskjed om at jeg har dårlig smak, så er usikker på om jeg kan love noe
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #12 Skrevet 3. februar 2013 Drømmedag for meg er en dag hvor jeg har sovet godt, våkner uthvilt, barna er stelt og mata, huset shina, maten blir laga og jeg bare kan sette meg ned og slappe av uten mas fra hverken den ene eller den andre Anonym poster: 680e424263f7ccf677cc0b15ad953308
Gjest Antarctica Skrevet 7. februar 2013 #13 Skrevet 7. februar 2013 Kvinner! Drømmedagen er på vei! Det er jo morsdag snart, da skal menn varte opp og damer ta i mot...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #14 Skrevet 7. februar 2013 Solskinn, ligge i en hengekøye på en strand sammen med mannen min og høre på bølgene, mens hesten min tusler løs rundt og jevnlig kommer bort og koser med håret mitt med mulen sin. Anonym poster: f81a8437b8a346852f6f74343fdfcf2f
MammantilNurket Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #15 Skrevet 7. februar 2013 Gjelder morsdagen når babyen fremdeles er i magen?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #16 Skrevet 7. februar 2013 Kvinner! Drømmedagen er på vei! Det er jo morsdag snart, da skal menn varte opp og damer ta i mot... Det hørtes deilig ut! Må bare få si at jeg aldri har opplevd å bli "vartet opp" slik, aldri fått sove lenge osv. Og jeg har tre barn, ble mor for første gang for 12 år siden (misunne alle som har en "perfekt" mann) Anonym poster: 27be0fc81d02026d2e945a8215554081
Gjest Antarctica Skrevet 7. februar 2013 #17 Skrevet 7. februar 2013 Da må du markere deg sterkt på søndag, klamre deg fast i dyna og pipe "det er moooorsdag, jeg vil sove mer!" Min samboer har annonsert at det blir speilegg og bacon på søndag, og det er ikke jeg som skal steke dem i allefall....
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #18 Skrevet 7. februar 2013 Da må du markere deg sterkt på søndag, klamre deg fast i dyna og pipe "det er moooorsdag, jeg vil sove mer!" Min samboer har annonsert at det blir speilegg og bacon på søndag, og det er ikke jeg som skal steke dem i allefall.... Hehe, det hørtes godt ut . Jeg og mannen har gått fra hverandre nå. Jeg ble lei av å være vekkerklokka hans, og være den som gjør alt i huset osv. Han har alltid overbevist meg om at det er min egen feil, at jeg maser for mye osv. Men jeg hadde faktisk fortjent bedre, om ikke annet enn en eneste dag i året. Så derfor, tror jeg skal kose meg med bacon og egg selv på søndag jeg. Ungene skal til pappaen sin, og da kan de få boller og krem når de kommer hjem på søndags kveld Anonym poster: 27be0fc81d02026d2e945a8215554081
stratosku Skrevet 7. februar 2013 #20 Skrevet 7. februar 2013 Drømmedag for meg er først en hel natt søvn hvor jeg kan sove så lenge jeg vil. Skal startet dagen med et langt og varmt bad, før jeg slenger meg på sofaen og spiser hjemmebakte rundstykker og drikker kakao mens jeg ser tv. Etter det venter det en laaang massasje, etterfølgende en nydelig middag sammen med samboer. Etter det drar vi på et hotell og tilbringer resten av kvelden, mens barna er hjemme med barnevakt
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2013 #21 Skrevet 7. februar 2013 Med 3 barn inkludert krevende baby drømmer jeg mest om tid helt alene uten noe på programmet. Ligge på sofaen og se på film og lese og få servert digg mat. Kunne godt vært på et Spa hotell på stranda et varmt sted med en god bok og gått på en bra restaurant på kvelden. Anonym poster: 8cfe4220076a867a608de2f9b7ded833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå