Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Flere leiligheter, jeg hører omtrent hva de sier når de ved siden av snakker sammen. Når de over går over gulvet høres det ut som det tordner ute. Kjenner jeg får angst av hva de hører fra min leilighet. Høylydt sex har jeg hatt, irettesatt ungene høylydt x antall ganger når de krangler og slåss som gale. Det høres sikkert ut som jeg mishandler dem. Drømmer om et privatliv! Men men, sånn er det vel å bo i sameie. Anonym poster: 74b9b0f52a0407905b785959fe2d214d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Uff, kjenner meg igjen. Naboen vår hadde høylytt sex på andre siden av veggen ved sengen vår ofte. Han en gammel tykk alkoholiker, og hun en ung flott jente! Jeg fattet det bare ikke, hun måtte da være alkoholiker selv.. Jeg måtte kjøpe inn klokkeradio for å døyve lyden av stønnene hans, hørte aldri henne. Det var ikke en turn on, - heller turn off! Vi prøvde å døyve alle lyder vi lagde når vi forsto at det ikke fantes isolasjon mot naboen! Mindre krangling ble det også Anonym poster: 42468f1092b060dd00ff84046b718a6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå