Gå til innhold

*kjenner ut som hele verden er i mot meg i dag* :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Advarsel: Klageinnlegg..

Ungene har vært syk i snart 14 dager. I mens hadde jeg en bursdag som gikk forbi i det stille. Egentlig er det greit nok det. Etter ungene (iaf alle utenom en) ble frisk igjen gikk mannen ned for telling. Stakkars han var så syk. Jeg måtte gjøre ALT med barn,hus og hjem slik at han kunne sove mest mulig og bli frisk. Noe jeg gjorde så han skulle komme seg fortes mulig til hektene igjen..

I dag skulle jeg,for første gang på 8 år,på jentetur. Bare for en dag,men så ble jeg blitt syk med omgangssyka.. Han har vært så sur på meg etter jeg ble dårlig,gått å furtet og kjæfta både på meg og ungene. Synes rett og slett han behandler meg dårlig og nedlatende. Han er sur og ekkel med meg fordi jeg trenger å sove :( Er bare skikkelig deppa rett og slett fordi jeg synes han behandler på en slik dårlig måte. Det gjør vondt å gjøre alt som trengs når man er dårlig i magen og må spy og har diare. I tillegg er jeg SÅÅ skuffa over at det ikke ble noe jentetur,og vet at det ikke kommer til å ordne seg denne vinteren da det er mange kabaler som må gå opp.

Til hans forsvar har det blitt mye på han med 2 av ungene pga graviditet hvor jeg hadde svangerskapsforgiftning etterfulgt av helt tomme jernlager,men jeg har virkelig stått på jeg også de siste mnd etter at jeg ble pigg igjen. Og det er jo selvsagt ikke hans feil at jenteturen i dag gikk feil,men skulle ønske jeg kunne få en klem i stede for kjeft:(

Og for dem som kommer til å si "kommunikasjon" så er ikke det så enkelt når han nesten ikke er hjemme og vi har huset full i gjester for helga:/

*sukk*

Anonym poster: 47ade5132901ec25df9480e28d420337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da *klem*

Det blir nok bra igjen skal du se!

Det er kjipt når absolutt alt skal bli feil. Men da går det som regel bare opp igjen!

Skrevet

Takk for gode ord :) Er bare en av,heldivis, få tunge dager... Det ordner seg nok når gjestene er dratt og vi får prata sammen.

Hi

Skrevet

Takk for gode ord smile.png Er bare en av,heldivis, få tunge dager... Det ordner seg nok når gjestene er dratt og vi får prata sammen.

Hi

Gjør nok det ja. Prøve gjøre det beste ut av det så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...