Gå til innhold

En elendig bestemor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en lekebutikk i dag og tror jeg traff på verdens sureste bestemor. Hun hadde med seg en liten gutt på 6-7 år og hver gang han snudde på hodet for å se på en leke, eller Gud forby, tok på en, kjeftet hun høyt og ba han slutte å SE (!!!) på de dyre lekene. "Du får de ikke likevel".

Hva vitsen var med å ta den stakkars gutten inn skjønner jeg ikke hvis det ikke bare var for å være slem!

Han bare tuslet etter henne og klarte selvsagt ikke å la være å se på alt det fristende. Stakkar liten.

Jeg såg på henne og sa "ærlig talt", men hun bare stirra surt og fortsatte å kjefte. Jeg føler jeg burde gjort mer, men det er ikke så lett å blande seg inn i "oppdragelsen" til andre.

Hva hadde du gjort?

Anonym poster: a1f6e378787ba69d51fe45c4abc633c0

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe. Men enig i at det ikke hørtes noe hyggelig ut.

Skrevet

Så lenge man ikke vet noe som helst om forhistorien så ville jeg ikke gjort noe. Kanskje de skulle kjøpe gave til et annet barn? En bursdagsgave? Kanskje ungen var en bortskjemt "drittunge" som maste selv om han visste at de skulle handle til noen andre? Kanskje, kanskje ikke? Så lenge man ikke vet så slenger man heller ikke med leppa til fremmede folk.

Anonym poster: cb287aff1282ee5c62ce67e56221a37c

Skrevet

Hadde sikkert gitt ho eit av blikka mine;)

Skrevet

Så lenge man ikke vet noe som helst om forhistorien så ville jeg ikke gjort noe. Kanskje de skulle kjøpe gave til et annet barn? En bursdagsgave? Kanskje ungen var en bortskjemt "drittunge" som maste selv om han visste at de skulle handle til noen andre? Kanskje, kanskje ikke? Så lenge man ikke vet så slenger man heller ikke med leppa til fremmede folk.

Anonym poster: cb287aff1282ee5c62ce67e56221a37c

Uansett forhistorie er det ikke greit å snakke til et barn som den bestemoren gjorde!

Barnet sa ikke et ord og gitt pent bak bestemoren, men det var jo en LEKEBUTIKK, så det var vanskelig for han å ikke se på noen av lekene - da måtte han faktisk ha lukket øynene sine.

Jeg observerte de en stund da jeg selv var usikker på hva jeg skulle ha og gikk rundt og kikket en god stund. De var der i hvertfall et kvarter og da jeg sto i kassen for å betale gikk de ut uten å ha kjøpt noe.

Jeg får ikke bilde av den triste lille gutten ut av hodet mitt :( hva feiler det mennesker som ikke er hyggelige mot barn?

hi

Anonym poster: a1f6e378787ba69d51fe45c4abc633c0

Skrevet

Får håpe han kom hjem til en snill mamma og pappa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...