Gå til innhold

Er jeg hormonell og vanskelig nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har vært borte i hele dag og drevet med hobby, kom hjem 19.30 og fikk da servert middag. Når vi har rydda opp, klokka var ca 21.30, sier han at det kommer en kompis på besøk. Jeg ble litt oppgitt, kan han ikke spørre om det er greit først? Jeg har vært innlagt denne uka med hyperemesis og kunne tenke meg å ligge og slappe av på sofaen uten noen andre enn oss to her. Nå ligger jeg i senga og lurer på om jeg var vanskelig og bitchy... Vil jo ikke nekte han besøk heller, vil bare bli tenkt på...

Anonym poster: 0a6e01bb410bcd6e11c7408dd9fe55a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er litt hormonell og han er litt for lite omtenksom.

Anonym poster: aab89a14808491aff6a31b539d0dd1ec

Skrevet

Er det ikke normalt å si fra eller spørre om det er ok at det kommer folk på besøk? I min verden er det i hvert fall det.

Og når den du har vært innlagt på sykehus denne uken så mener jeg det er opplagt at han burde spurt om du var i form til å få besøk.

Anonym poster: 4c623879aaea72c282df1c5a1240d596

Skrevet

Syns ikke du er hormonell eller vanskelig. Han burde tatt mer hensyn og spurt om det var greit med besøk.

Skrevet

Hormonell er du helt sikkert, men det bør en jo ta hensyn til. Hørtes ikke ut som det passet med besøk for dere i kveld. Tror nok du får forklare han, når det blir anledning, at det tar på med hypermesis og at du trenger å få slappe av uten at dere har besøk av noen. I tillegg bør han fremover høre med deg om det passer meg besøk.

Skrevet

Han burde spurt deg om det var greit. Det er vanlig når man bor sammen.

Anonym poster: 487717323c5f2075478fc917621ecdfc

Skrevet

Neste gang han er syk så kan du invitere noen på besøk ;) Spørs vel om han orker det mens han har f.eks omgangssyke..

Anonym poster: 03af2db6c0819d9828f3f9355487fbb8

Skrevet

Hos oss spør vi aldri om lov til å få besøk.

Anonym poster: c80323c7cbbbe82af060aed6e0a7a71e

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Bare å spy på kompisen det så spørs det om ikke din kjære tenker selv neste gang. Må sies at jeg følte meg så isolert når jeg hadde hypermesis at jeg lå på flatseng med bøtte når vi hadde film kveld bare for å se noen andre enn nerden. Men jeg var ikke sykehus dårlig.

Skrevet

Hos oss spør vi aldri om lov til å få besøk.

Anonym poster: c80323c7cbbbe82af060aed6e0a7a71e

Spør ikke om lov vi heller, men sjekker om det passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...