Gå til innhold

Du vet du er trøtt når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på kjøkkenet for å lage deg et glass med saft. -tar en stor slurk, for så å oppdage at det er ZALO!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Haha :)

Du vet du er trøtt når du synger " når trollmor har lagt sine 11 små troll, og bundet dem fast i HALSEN"! :) fy, så trøtt jeg var :)

Skrevet

Når du sovner mens tannlegen borrer i tanna di.

Skrevet

Når du rydder jenta sitt puzzle spill å legg det i kjøleskapet og ikkje i kommoden i stua ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hehe, skulle til å skrive det samme. Hadde en rotfylling rett før jul, og jeg sovnet faktisk. Deilig med en hel time fri :D

Skrevet

Hehe, skulle til å skrive det samme. Hadde en rotfylling rett før jul, og jeg sovnet faktisk. Deilig med en hel time fri :D

Haha, ja DA er man virkelig trøtt. Våkna med et rykk, da var hun neste ferdig ;)
Skrevet

Når du legger stelleveska i kjøleskapet

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne sovne hos tannlegen. Jeg er så anspent når jeg er der.

Anonym poster: e9cb66aaef20f8fd2c710bbdc6104d20

Skrevet

Når du går på butikken og handler det samme to ganger på en dag.

Skrevet

Kneppa igjen bodyen og tok bleia på utsiden.. ganske bløtt i senga på morgenen da :o

Anonym poster: fc22de96e91d37a5e1a1609a495bbceb

Skrevet

Når du prøver å få fireåringen til å drikke melk fra flasken til ettåringen og blir sint når h*n ikke vil drikke fra en flaske!! ;-)

Anonym poster: 6326569011f3c16c08903cccd0d3e3f8

Skrevet

Når du bråvåkner av barnegråt, river ned nattbordlampa i halvsøvne, legger lampeskjermen på brystkassa til den sovende mannen og går. Det var en som lurte fælt på hvorfor han holdt rundt en lampeskjerm da han våknet. hihi ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Når du bråvåkner av barnegråt, river ned nattbordlampa i halvsøvne, legger lampeskjermen på brystkassa til den sovende mannen og går. Det var en som lurte fælt på hvorfor han holdt rundt en lampeskjerm da han våknet. hihi ;)

Haha, nå lo jeg høyt her jeg sitter!

Skrevet

Når du begynner å gråte hvis noen sier "bø".

Skrevet

Når du sovner på gulvet mens du leser eventyr til barna som skal legge seg

Anonym poster: 0b1061837552dca14f46f57a783118cd

Skrevet

Brødet i kjøleskapet, fjernkontrollen i brødboksen og setter melkekartongen i gangen.... Og så leter seg desperat etter fjernkontrollen 3 min etter..

Skrevet

Når du sovner på gulvet på barnerommet og sover der hele natten.

Skrevet

Når du sovner mens du gir mannen en blow job.. :P

Skrevet

Når du prøver å slå av lyden på undulatene på stua med fjernkontrollen og blir irritert over at det ikke blir stillt. (gubben gjorde det her en kveld)

Skrevet

Når du blir overraska over at det plutselig står en ferdig kopp te på benken, som du tydeligvis har lagd selv

Gjest vinterbrud
Skrevet

Når du setter på kaffen,og når du skal skjenke deg en kopp oppdager at jeg glemte å ha i kaffepulver.

Skrevet

Når du sovner men kjæresten gir deg oralsex. Jepp, det har jeg gjort. Han følte seg ikke så veldig høy i hatten da!

Anonym poster: dc253789f355b40de526aabc93a82b6a

Skrevet

Det har jeg gjort også! Fy som jeg kjempet for å holde øynene åpne! Og jeg har til og med litt tannlegeskrekk.. Også begynner jeg å gråte fort når jeg blir trøtt og sliten.

Ellers har jeg for vane å sparke mannen hardt i ryggen med kneet mitt når gutten våkner på natta. Jeg er så trøtt og vil at han skal ta gutten og han blir sint fordi det gjør vondt. Jeg mener det ikke, det skjer bare!

Skrevet

Når babyen skriker om natta og du prøver å stappe smokken i munnen på mannen! :D hehe.

Anonym poster: 5676bb7aa123f35f13c37f7ba85c4209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...