Gå til innhold

Alt jeg ønsker er en hel dag helt for meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å som jeg drømmer om det. En hel dag uten mann og barn og jobb. Lenge siden jeg har hatt noe tid for meg selv, og det kjenner jeg at jeg kunne hatt bruk for.

Er sliten....................

Har barn som er 8 og 11 år gamle, så de er ikke så små. Men jeg synes alltid det er noe mas og styr rundt meg hele tiden! Og når ungene er i seng, så kommer mannen inn fra garasjen og skal se på tv...

Eller tenk å ha ei hel helg!! :-)

Andre som har det slik?

Anonym poster: 54c52ecd266dac36e0d968d2d9b9057c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg trenger tid for meg selv innimellom. Ellers kan jeg fort klikke!

Men jeg gjør noe med det. Reiser bort en helg med venninner f.eks

Er jo ikke helt alene da, men det er helt klart en vitamininnsprøyting!

Skrevet

OIoi, jeg som håpet at "en dag for meg selv det får jeg nok når bare bare blir litt eldre. Kanskje sånn 2 og 4..."

Men ser jo at jeg kanskje må vente litt lenger ja.

Mn jeg har blitt lovet litt alenetid i morgen da. Jeg skal bare vippe frem puppen når det trengs, ellers har jeg FRIIIIIIIIIII!!!!

Skrevet

Føler med deg!!! Er så glad for at jeg er alenemor og har mine frihelger innimellom. Hvis ikke hadde det rett og slett klikka for meg. Trenger alenetid og da får jeg være bare meg sammen med venninner eller helt alene. Aaaah:-) ta deg en langweekend og hent deg inn:-)

Anonym poster: f0faffb2d2591033252a3aa8cf3bfc56

Skrevet

De er jo 8 og 11 år, kan ikke faren ha de en lørdag eller søndag i ny og ne?? Det er jo ikke sånn at de må ha deg der hele tiden..? Du ammer de vel ikke lenger håper jeg :)

Skrevet

Da foreslår jeg at du gjør noe med det, ta deg en weekend i et annet land, spadag eller send unger og mann til besteforeldre :) kos deg med god samvittighet :)

Skrevet

Kan du ikke bare reise bort litt da? Om ikke en helg så går det an å finne på noe alene en dag.

Anonym poster: f39a0c500667666d67274b41e1b101a7

Skrevet

Jo ungene er hos besteforeldre noen ganger, men mannen er der jo likevel :-P Han er verdens beste, men jeg kjenner noen ganger at jeg skulle ønske at ikke han heller var der. Jeg vil bare være helt alene..

Blir sjeldnere og sjeldnere venninneturer o.l i helger, for de jeg kjenner har ikke samvittighet til å dra på tur....

HI

Skrevet

OIoi, jeg som håpet at "en dag for meg selv det får jeg nok når bare bare blir litt eldre. Kanskje sånn 2 og 4..."

Men ser jo at jeg kanskje må vente litt lenger ja.

Mn jeg har blitt lovet litt alenetid i morgen da. Jeg skal bare vippe frem puppen når det trengs, ellers har jeg FRIIIIIIIIIII!!!!

Mine barn er 1, 3 og 6. Og jeg og mannen gir hverandre alenetid. Så lenge begge er enige om det, trenger du ikke vente til barna har flyttet ut altså...

Skrevet

Hva med å reise bort alene? Feks farris bad har en pakke som heter egentid eller noe sånt. Reis bort, slapp av og kom tilbake med ny energi:)

Anonym poster: be551e230733e510889fcb6bd63ee618

Skrevet

Slik er det å ha barn og familie! Alenetid kan du få når barna har flyttet ut. Det er ingen som MÅ ha alenetid, det er egoistisk. Egoistisk kan man ikke være når man har barn og mann.

Anonym poster: 02fe432cfe9da9ce9d1ff63657cf1e06

Skrevet

Slik er det å ha barn og familie! Alenetid kan du få når barna har flyttet ut. Det er ingen som MÅ ha alenetid, det er egoistisk. Egoistisk kan man ikke være når man har barn og mann.

Oi, det var en bastant mening. Jeg ser det ikke som egoistisk, men derimot heller sunt. Innen visse rammer selvsagt.

Treffer du aldri venninner eller er sosial uten mann og barn?

Skrevet

Så fra den dagen man skaffer seg familie skal man konstant være rundt barn og mann? Nei, hi få til litt egentlig du :) alle og enhver trenger litt ro en gang i blant.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Spør mannen din om han kan ta med seg barna til badeland, lekeland eller lignende en dag. Da får du alenetid og de får kvalitetstid sammen :)

Skrevet

Syns ikke det er egoistisk å reise bort alene en dag eller natt hvert åttende år.

Anonym poster: f39a0c500667666d67274b41e1b101a7

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Å såpass...

Skrevet

Oi, det var en bastant mening. Jeg ser det ikke som egoistisk, men derimot heller sunt. Innen visse rammer selvsagt.

Nei jeg gjør ikke det. Har ikke behov for det. Mitt liv er mannen og barna mine. Ikke venninner, hobby, trening, jobb og annet tull.

Skrevet

Ja det tenker jeg og på!

Er alenemamma så det skjer ikke de nærmeste årene :P

Han er bare 15 mnder enda.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det drømmes om en helt dag OG en hel natt bare for meg selv. Er nok noen år til det skjer ;)

Skrevet

Har mannen din noen gode kamerater?

Isåfall avtal med de at de skal ta gubben med på et eller annet moro en hel dag ja til og med med overnatting muligens.

Guttetur til en hytte eller noe.

Så skaffer du barnevakt til unga og vips har du en full dag og natt fri

Samtidig som gubben ikke føler seg kasta ut av huset men at han har verdens beste kone som gjør noe moro for han :)

Vinner dobbelt hehe

Ellers kan du jo selv ta en overnatting på hotell eller noe og kose deg. men du får nok en blidere gubbe med første alternativet

Anonym poster: 65b4f29933fc102c24a44c6b497a6c2d

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det. Har ikke behov for det. Mitt liv er mannen og barna mine. Ikke venninner, hobby, trening, jobb og annet tull.

Hva skal du gjøre når ungene flytter ut? Ingen hobby, ingen jobb eller trening, life over? Herre gud jeg er glad jeg og min mann kan ha andre interesser enn hus og unger ellers ville det blitt helt uutholdelig.

Til HI: Send ungene til besteforeldre, mannen på hyttetur/jakt/ski/fotballtur og koooos deg hjemme. Evt. dra selv, 1 døgn på hotell i nærheten med godis, en god bok og hotellrom med badekar

Skrevet

Ha ha, den var god......Skjønte ikke det var tull før nå ;-)

Skrevet

Kan du ikke be han om å ta ungene med til foreldrene sine en helg og bli der sammen med de?

Det gjør min mann noen helger i året.

DEILIG :)

Anonym poster: 369010d6c291b6476bcbbf41ebbac6bb

Skrevet

Ha ha, den var god......Skjønte ikke det var tull før nå ;-)

Haha ja dette må være tøys. Et Så trist liv er det ikke mulig å ha...

Skrevet

Å som jeg drømmer om det. En hel dag uten mann og barn og jobb. Lenge siden jeg har hatt noe tid for meg selv, og det kjenner jeg at jeg kunne hatt bruk for.

Er sliten....................

Har barn som er 8 og 11 år gamle, så de er ikke så små. Men jeg synes alltid det er noe mas og styr rundt meg hele tiden! Og når ungene er i seng, så kommer mannen inn fra garasjen og skal se på tv...

Eller tenk å ha ei hel helg!! :-)

Andre som har det slik?

Oh yeah!

Har fire barn, eldste er fire. Har vondt i ørene av støy hele tiden...

Og jeg misunner mannen som kan sette seg alene i bilen hver morgen, høre på radio og drikke kaffe.

Å, som jeg lengter etter alenetid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...