Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Sløver bort hele ettermidagen, sover stort sett hele natta. Hender seg jeg må opp for å følge barna til sengs noen ganger for natten men jeg sovner igjen fort. Sovner ved 9-tiden på dagen igjen og sover til 1-tiden, og vil gjerne sove mye lengre. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri er uthvilt. Hvorfor det er fare for at jeg sovner så fort jeg setter meg ned. Hvorfor jeg sliter med å gjøre den minste ting når det kommer til husarbeid. Føler jeg renner ned legekontoret for å finne ut av hva det er også, men stoffskiftet, jernlager og alt sånt er fint. Får b12 sprøyter da, og har fått det i snart 1 1/2 år men kan ikke si de gjør noe for meg akkurat. Anonym poster: 7ab99ed9d43ea7842b37a8cd236948a4
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Er du deprimert? Kan få mindre energi av det? Årstiden? Er du kvikkere om våren sommeren? Trener du? Det kan hjelpe på? Overvekt? Kosthold? Håper du føler deg bedre snart:) Anonym poster: 8a1855b5fa0b30715a012ac6bbfd0ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå