Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 .. Anonym poster: f69c5d36b0bad521686d133d650e4aec
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Klart det. Vi skal jo bare diskutere blomster og matlaging her inne. Anonym poster: 897064f62923162c4931233ed400c688
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Ja hva trodde du? Anonym poster: 8db881d5719d7613dee989aa4d25bb01
Anastasia Beaverhausen Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Den fikk stå helt til jeg kalte Vicky P., Pashla og en annen ubetydelig dibber for smårips. Folk er så hårsåre her inne.
Gjest Antarctica Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Pokker, kalte du oss det? Og så jeg som gik glipp av hele tråden! Ville jo ha blitt kjempesmigra, det er jevngodt med å bli bedt om legitimasjon på polet! Whoo-hoo!
MammantilNurket Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Det er jo ikke så rart at den type tråden fjernes. De utarter jo etter to minutter. Det er jo alltid et eller annet uoppdragetn fjols som "gjemmer seg" bak anonymknappen og iverksetter WW3. Synes forøverig hele ordlyden i tråden var skikkelig tøysete: "frekk", liksom? Hva skal man svare på noe sånt? "Nei, jeg er ikke frekk ... det er bare du som er dum" alternativt "Nei, jeg er ikke frekk - jeg er bare smartere og mer belest enn deg og tillot meg, på en hyggelig måte (da jeg ikke er oppdratt under en trerot i skogen), å påpeke at du tok feil" Det er mange morsommet, gode og nyttige tråder her inne, men skulle virkelig ønske at den type tråder bare kunne ties i hjel. Endret 3. februar 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Det er jo ikke så rart at den type tråden fjernes. De utarter jo etter to minutter. Det er jo alltid et eller annet uoppdragetn fjols som "gjemmer seg" bak anonymknappen og iverksetter WW3. Synes forøverig hele ordlyden i tråden var skikkelig tøysete: "frekk", liksom? Hva skal man svare på noe sånt? "Nei, jeg er ikke frekk ... det er bare du som er dum" alternativt "Nei, jeg er ikke frekk - jeg er bare smartere og mer belest enn deg og tillot meg, på en hyggelig måte (da jeg ikke er oppdratt under en trerot i skogen), å påpeke at du tok feil" Det er mange morsommet, gode og nyttige tråder her inne, men skulle virkelig ønske at den type tråder bare kunne ties i hjel. Det er da jammen meg ikke bare anonyme som er uoppdragne fjols....Mange med nick som slenger dritt Anonym poster: 9c8b5d724a1ead48fef577e1417aaad1
MammantilNurket Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Det er jo ikke så rart at den type tråden fjernes. De utarter jo etter to minutter. Det er jo alltid et eller annet uoppdragetn fjols som "gjemmer seg" bak anonymknappen og iverksetter WW3. Synes forøverig hele ordlyden i tråden var skikkelig tøysete: "frekk", liksom? Hva skal man svare på noe sånt? "Nei, jeg er ikke frekk ... det er bare du som er dum" alternativt "Nei, jeg er ikke frekk - jeg er bare smartere og mer belest enn deg og tillot meg, på en hyggelig måte (da jeg ikke er oppdratt under en trerot i skogen), å påpeke at du tok feil" Det er mange morsommet, gode og nyttige tråder her inne, men skulle virkelig ønske at den type tråder bare kunne ties i hjel. Det er da jammen meg ikke bare anonyme som er uoppdragne fjols....Mange med nick som slenger dritt Anonym poster: 9c8b5d724a1ead48fef577e1417aaad1 Joda, det har du rett i Det er lett å være "tøff i trynet" bak et tastatur. Jeg tenker at det er en god regel å spørre seg selv: "ville jeg sagt det jeg skriver nå ansikt til ansikt med personen?".Jeg regner med at du er med på tankegangen min når jeg jeg er av den oppfatning av å bruke "frekk" i en slik sammenheng ikke gir særlig mening. Hvis vi ser på betydningen av ordet handler det om "å ta seg til rette" eller være "uforskammet", det kan også dreie seg om at noe(n) er "dristig, vågal eller avslørende". Ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå