Bustetroll Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Buuuuuuu, lille jenta mi har nok blitt forkjøla i dag. Begynte å hoste en del istad, og nå huster hun enda og det gurgler i halsen hennes pga slim..Da hun lå på rygg og hosta istad brakk hun seg en gang også, antakelig pga slimet. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan hjelpe henne å få ut slimet? Og burde jeg ringe legen i morgen hvis det ikke går over? Eller er jeg bare hysterisk førstegangsmamma da? Hun virker helt fin i formen ellers... Jeg har ikke febermåler , men kjennes ikke ut som om hun har noe tegn til feber.. Smiler og er fornøyd ellers,..
klg,2 boys now:) Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Legg denne med hodet litt høyere enn resten av kroppen så hun ikke blir så tett.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Unngå melkeprodukter, la hun drikke mye vann, jeg drikker ofte varmt vann når jeg har slim i halsen, kanskje hun kan få lunket vann med en dråpe sitron i. Trenger nok ikke å gå til legen hvis ikke hun har veldig mye slim i halsen:)
Gjest Kira Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Vet ikke hvor gammel hun er, men hvis hun fortsatt får melk kan det være greit å gi litt vann etterpå. De får mye slim i halsen av melk. Ha frisk og litt kald luft på rommet, og bygg opp hodeenden på sengen med noen bøker under sengebeina på gulvet. Hvis hun ikke har massevis av feber i morgen og puster greit, så ville jeg nok avventet. Spesielt ettersom det er søndag, og du da må på legevakten.
Bustetroll Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2013 Unngå melkeprodukter, la hun drikke mye vann, jeg drikker ofte varmt vann når jeg har slim i halsen, kanskje hun kan få lunket vann med en dråpe sitron i. Trenger nok ikke å gå til legen hvis ikke hun har veldig mye slim i halsen:) hun er 11 uker ..
Bustetroll Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2013 Vet ikke hvor gammel hun er, men hvis hun fortsatt får melk kan det være greit å gi litt vann etterpå. De får mye slim i halsen av melk. Ha frisk og litt kald luft på rommet, og bygg opp hodeenden på sengen med noen bøker under sengebeina på gulvet. Hvis hun ikke har massevis av feber i morgen og puster greit, så ville jeg nok avventet. Spesielt ettersom det er søndag, og du da må på legevakten. 11 uker
Gjest Kira Skrevet 2. februar 2013 #7 Skrevet 2. februar 2013 Da koker du bare opp litt vann, som du gir henne på flaske etter at hun har fått melk. Evnt hvis hun hoster og virker slimete ellers i løpet av kvelden.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 2. februar 2013 #8 Skrevet 2. februar 2013 Unngå melkeprodukter, la hun drikke mye vann, jeg drikker ofte varmt vann når jeg har slim i halsen, kanskje hun kan få lunket vann med en dråpe sitron i. Trenger nok ikke å gå til legen hvis ikke hun har veldig mye slim i halsen:) hun er 11 uker .. Så liten ja. Da har jeg ingen råd desverre.
Bustetroll Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2013 Da koker du bare opp litt vann, som du gir henne på flaske etter at hun har fått melk. Evnt hvis hun hoster og virker slimete ellers i løpet av kvelden. okei takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå