Gå til innhold

1 million, pantelotteriet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pantet flasker i dag for 330 kr. Følte virkelig på meg at jeg skulle vinne i røde kors lotteriet. Vurderte om jeg skulle gidde å handle matvarer om jeg vant 1 mill eller om jeg bare skulle kjøre hjem med en gang. Men jeg fikk handlet, vant ingenting.

Noen som har vunnet noe mer enn 20 kr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vant 50 kr en gang. Pantet kun ei flaske, så var rimelig fornøyd selv om det ikke var store summen

Skrevet

Vant 50 kr engang

Skrevet

Har vunnet noen små premier.

Skrevet

Leste nettopp at ingen hadde vunnet førstepremien noen gang ;)

Anonym poster: f12ece60b4edf8274b567828c38a0fe7

Skrevet

Har aldri vunnet, mannen har ment det er juks hele greiene. Men vi snakket akkurat om det igår, og da mente han at han hadde lest at noen hadde vunnet førstepremien.

Skrevet

Eg panta engang ei lita flaske og vant ei brus. :) Da blei eg glad. Dei gangene eg vinner småbeløp, gidd eg ikkje heve gevinsten. (var kanskje ikkje det du spurte om ;))

Men, Nei. Ikkje vunne stor gevinst.

Skrevet

Syns jeg hørte på radioen for en stund siden at ingen har vunnet førstepremien enda.. Enda det har vært i så mange år..

Sikkert bare juks ;-)

Anonym poster: 27d49783f03f3f3ce40a44cfb04f1345

Skrevet

vant 1010 (eller kanskje det var 1020) en gang. Eller dvs, jeg pantet for nesten 300, og så sendte jeg lappen rekommandert til pantelotteriet og det kostet skjorta, så gevinsten ble vel ca det halve til slutt.. :P

Skrevet

Hørte de skulle fjerne de minste premiene og øke mengden på de store premiene... sånn ellers vunnet 150 kr..;)

Anonym poster: 1cc2577afa9eded6078467f8f59ee3a0

Skrevet

Samboeren vant vel 50 kr, skulle gjerne vunnet en million eller to :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vant 1000,- for litt siden :-D Vi hadde slutten av mnd og lite med penger, så jeg pantet flasker, holdt av 2 flasker og prøvde meg på lotoen, og vips, så hadde vi 1000,- ekstra å handle for ;) lykke.. hehe

Skrevet

Aldri vunnet på lotteri eller andre ting jeg....

Skrevet

Førstepremien er borte ja! Det var en som vant den for ikke så alt for lenge siden.

Skrevet

Men hvordan fungerer det ? Har man like stor vinnersjangse uavhengig av hvor mye man panter ?

Kan man f ex trykke på lotteriknappen for hver flaske man panter, og ha like stor sjangse for hver flaske som man har for en hel sekk ?

Anonym poster: 1aa69eea4b6da45de92d678021a2c17e

Skrevet

Førstepremien er borte ja! Det var en som vant den for ikke så alt for lenge siden.

Det er 15 førstepremier... :)

Jeg vant 100 kr i går. Artig.

Anonym poster: 921c6dfd37d2173f6c74972b92108f93

Skrevet

Men hvordan fungerer det ? Har man like stor vinnersjangse uavhengig av hvor mye man panter ?

Kan man f ex trykke på lotteriknappen for hver flaske man panter, og ha like stor sjangse for hver flaske som man har for en hel sekk ?

har jeg også lurt på

Anonym poster: da06cb2b90b4169fdd38403eb71a0f68

Skrevet

Men nå har de jo nye gevinster 1 000 000 x 15 :)

Skrevet

Det er 15 førstepremier... :)

Jeg vant 100 kr i går. Artig.

Anonym poster: 921c6dfd37d2173f6c74972b92108f93

15 millioner da??

Det har ikke jeg fått med meg!

Skrevet

Hver 50 øring er ett lodd. Så jeg hadde rundt 660 lodd.

Skrevet

Jeg har aldri vunnet :-/ Ikke prøvd mange gangene heller da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...