Gå til innhold

Dere som har hatt bekkenløsning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor tidlig i svangerskapet kom smertene?

sitter smertene kun i lysken/ bekkenet, eller kan de også sitte på utsiden av hoftene?

Og kan en ha smerter på bare ene siden, eller er de parallelle?

Kanskje litt dumme spm, men har ingen erfaring med bekkenløsning:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk bekkenløsning samtidig som jeg testet positivt, uke 5. Allerede i uke 13 ble jeg 100% sykmeldt. Nå er jeg i uke 18 og bruker krykker.

Hos meg sitter det i ytre del av bekkenet, den ene skinka og låret, med strålinger nedover benet. Jeg kjenner ingen ting på den andre siden.

Skrevet

Ingen dumme spørsmål, bare en haug med dumme svar ;)

Skrevet

Mulig å få det tidlig ja.. Forrige gang kjente jeg antydninger mellom uke 16-20, så ble det bare verre og verre og var temmelig invalid 7-8 mnd på vei. Nå er jeg i uke 18 og foreløpig går det veldig greit.

Går fint an å ha bare på en side, vekselvis, kun i musklene, eller både skjelett og muskler. Vondt er det uansett!!

Skrevet

Hos meg er det forresten slik at det kommer på den ene siden hvis jeg har belastet kroppen skjevt, f.eks hatt mye vekt på den ene siden, bært veska på ene siden og dermed gått litt skjevt, ligget skjevt om natten, etc etc.

Skrevet

Begynte i uke 8.

Er nå 17+5.

Jeg har veldige smerter framme, korsryggen og mellom beina som og stråler ned til knærne.

Vil anbefale deg å ta kontakt med legen din, han/hun kan henvise videre til fysioterapeut som kan finne bedre ut av hva det er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...