Skylander Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Jeg trenger ingen gaver, jeg vil bare føle at folk virkelig bryr seg om meg! Men det blir vell knappt at de titter innom tenker jeg, om i det hele tatt! :S
samu Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 sitter med samme følelse jeg. skal ikke invitere til selskap/fest i år. har bomma på det 2år på rad nå. ber de jeg tror bryr seg om meg, og det endte med at kun samboers venner kom. begge årene. trist.
Skylander Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2013 Har ikke invitert jeg heller, men har hintet om at jeg skal lage kaker og håper at noen stikker innom! Jeg bruker vanligvis ikke å feire bursdagen min, men nå har jeg runddag, så da hadde det vært ekstra hyggelig med litt besøk. Jeg betyr ikke så mye som mine yngre søsken ser du, for jeg er jo eldst og skal da ikke trenge oppmerksomhet og hjelp!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Du må jo invitere hvis du ønsker besøk. Ingen kommer til meg heller uten invitasjon. Hjelper ikke hinte for alle. Anonym poster: 477e2415ddfcc081df17f4cb619d481b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Jeg hadde nå ikke kommet hvis du ikke inviterte. Hadde du sagt at du laget kake, og ikke inviterte meg.. Da hadde jeg trodd du skulle ha familie besøk eller noe.. Jeg har også rund dag iår. Jeg inviterer venner til fest og familie på middag og kake/kaffe. Alle blir invitert! Kommer det noen utenom er jo det bare bonus Men er dere flinke å holde kontakten med vennene deres da? Mangen glemmer sine venner når de får mann og barn.. Og går dere uinvitert på bursdagsbesøk til deres venner? Virker faktisk litt tafatt dette her altså. Beklager. Anonym poster: 7dd1066a461009f45c77a9f79e951465
Junimage Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Jeg ville oxo ha bedt inn til selskap, i god tid. Skrevet at det blir kake og kaffe hvis det er det du har tenkt. Hvis venner ikke dukker opp da, er de ikke mye til venner tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Når har du bursdag da? Anonym poster: 8bf3078197e8703ae5bdc98f0227c859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå