Gå til innhold

Dere som har mye kontakt med mamman deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Hvor ofte snakker dere sammen? Og fortellere dere om alt dere gjør av ting slik som middagsbesøk, gjester, hytteturer? Og svarer dere på alt nysgjerrige mor spør om?

Anonym poster: df00d7348694e44dbae3b49963be9f1c

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Tjah, stort sett. Min mor spør forsåvidt ikke, hun driver vanligvis kryssforhør ;)

Skrevet

Hun spør ikke så sinnsykt mye, men jeg forteller ganske mye av fri vilje så hun vet masse uansett.

Skrevet

Hun graver aldri, men vi har mye kontakt. Diskuterer alt fra samfunnspørsmål til barneoppdragelse og livets trivailteter.

Anonym poster: bfd2182f07bd38a790f93ac89ae22e46

Skrevet

Hun graver ikke så mye, men hun vet stort sett hva jeg gjør av sånne litt større ting. Altså hvis jeg skal på fest, hyttetur o.l. Vet ikke alt om hverdagen vår. Jeg svarer på det meste, men hun spør sjelden om noe som er over grensen.

Skrevet

Sikkert ingen bombe at dette kommer fra meg ;) men jeg snakker med mamma i telefon eller sender sms hver dag. Vi drar mye på besøk og hele familien med barn og svigerbarn reiser på ferie sammen regelmessig. Vihar et veldig fint forhold, vi ler og fjaser mye og har det gøy i hverandres selskap :)

Skrevet

Kryssforhør her også :P Og ofte lange omstendige fortellinger om mennesker jeg ikek aner hvem er. Hvis jeg kommer i skade for å si at jeg ikke vet hvem det er (noe som egentlig var min måte å si "jeg er ikek interessert" på), så får jeg en lang utgreiing om hvem det er. "Det er jo faren til naboen til han Ole Kristian du gikk i barnehagen med vet du, vi var på besøk der en gang i 83, og da var det søsteren til denne mannen som kom bort med grillpølser, og blahblahblah. (Jeg har lært meg å bare tie og høre ferdig historien.)

Svarer stort sett på det meste hun spør om ja. Hun spør jo stort sett om trivielle ting da. Type jeg er på besøk hos en venninne, da lurer hun på hvem det er, hvor jeg kjenner vedkommende fra etc. Hun er ikke nysgjerrig på økonomien vår eller sexlivet vårt, for å si det sånn.

Skrevet

Snakker med mamma stort sett hver dag, noen ganger flere ganger per dag, i tillegg til sms. Og vi sees hver uke. Snakker om det aller meste, ingenting jeg ikke kunne sagt til mamma, men sånt som sexlivet mitt og sånt holder jeg igrunn for meg selv.

Skrevet

Snakker flere ganger i uka med mamma. Snakker sammen om hva som har skjedd i det siste og forteller om jentungen. Kan snakke sammen om alt, med unntak av sexlivet vårt. Der går grensen.

Skrevet

Snakker sammen hver dag, på telefonen. Vi bor langt unna hverandre, så det er ikke så altfor ofte vi ses.

Forteller henne så og si alt.

Skrevet

Snakker både med mamma og pappa hver dag. Er hos de hver dag da jeg har hester hos de. Forteller de det jeg ønsker og de graver ikke for å vite mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...