Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

man fortsatt bruker 36 i bukser og small i gensre og topper :)

Uke 37 :)

Anonym poster: b2835b13de70d9ea13f07d8adc13624b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, 36 i bukser kan jeg bare drite i. Både nå som gravid og ellers også.

Ikke at det i seg selv er et must.

Anonym poster: 4490dc911794083dc1bab3f34b3da119

Skrevet

Ja kan ikke klage :) bare magen og puppene som har vokst. Så for meg at graviditet ville bli annerledes for kroppen min, men er jo glad for at det ble som det ble :)

Skal ut å spise i kveld og kan kle meg i minevanlige finklær og føler meg som verdens vakreste :)

Skrevet

haha, 36 i bukser kan jeg bare drite i. Både nå som gravid og ellers også.

Ikke at det i seg selv er et must.

Anonym poster: 4490dc911794083dc1bab3f34b3da119

Hehe :P absolutt ikke et must her heller, men det er den størrelsen jeg har og er overrasket over at det samme gjelder i slutten av svangerskapet :) om ikke i form av fett, så trodde jeg i hvert fall hoftene ville bli bredere.

Skrevet

Andre kriterier enn buksestørrelse som har avgjort om graviditetene mine har vært ok eller ikke. Og nei jeg er ingen bitter, overvektig dame, men dette kroppsfokuset under graviditet får meg til å spy.

Anonym poster: f629a7d41b39fb205c1c7532d806b828

Skrevet

Andre kriterier enn buksestørrelse som har avgjort om graviditetene mine har vært ok eller ikke. Og nei jeg er ingen bitter, overvektig dame, men dette kroppsfokuset under graviditet får meg til å spy.

Anonym poster: f629a7d41b39fb205c1c7532d806b828

Uffda :P

Skrevet

Deilig å være i fin form under graviditeten :) Med førstemann hadde jeg kraftig bekkenløsning og premature rier som gjorde at jeg måtte holde meg svært mye i ro. Gikk opp nesten 18 kilo og så ikke ut!! Men med andre mann fire år senere hadde jeg INGEN plager! :D Gikk opp 5 kilo tilsammen og holdt på med aerobic til jeg var 7 måneder på vei. Tok på miss sixty-buksa med str 28 i livet når vi skulle hjem fra sykehuset. Så jeg har vært i begge leire, vi er heldige vi HI som får oppleve en slik drømmegraviditet!

Anonym poster: aa359b80733e753c880f8ff0ddc28307

Skrevet

Hadde jeg brukt de størrelsene hadde jeg sett ut som en anorektisk gutt. Det er ikke størrelsen i seg selv som betyr noe, men hvordan du ser ut generelt.

Og å drive å mase på vekt i graviditeten ser jeg bare på som tull.

Anonym poster: 7124b2939a305b77d59545cd15948f9a

Skrevet

Hurra for deg HI, skjønner godt du er glad, og synes det er helt lov å glede seg over det uten at kvinnegruppa Ottar skal gå til angrep over hvor fælt det er å være glad for at man ser ut som selv selv selv om man er gravid.

Anonym poster: 710e1cb919b1465963e943374bce498a

Skrevet

Tja jeg gikk ned 10 kg i mitt første svangerskap dog ikke frivillig men sykdom som gjorde det.

Men jeg har hørt om de som utvikler spiseforstyrrelse når de er gravid så jeg vil ikke ut fra så lite info si at det er en flott ting.

Fra så lite info vet jeg jo ikke om det har med med hvordan babyen ligger i magen eller om det er slik at du velger å sulte deg selv noe som er skadelig for deg og barnet.

Anonym poster: 5d5898c55efbda2e2d568722d45add79

Skrevet

Deilig å være i fin form under graviditeten :) Med førstemann hadde jeg kraftig bekkenløsning og premature rier som gjorde at jeg måtte holde meg svært mye i ro. Gikk opp nesten 18 kilo og så ikke ut!! Men med andre mann fire år senere hadde jeg INGEN plager! :D Gikk opp 5 kilo tilsammen og holdt på med aerobic til jeg var 7 måneder på vei. Tok på miss sixty-buksa med str 28 i livet når vi skulle hjem fra sykehuset. Så jeg har vært i begge leire, vi er heldige vi HI som får oppleve en slik drømmegraviditet!

Anonym poster: aa359b80733e753c880f8ff0ddc28307

Kjempeheldige :)

Skrevet

Hadde jeg brukt de størrelsene hadde jeg sett ut som en anorektisk gutt. Det er ikke størrelsen i seg selv som betyr noe, men hvordan du ser ut generelt.

Og å drive å mase på vekt i graviditeten ser jeg bare på som tull.

Anonym poster: 7124b2939a305b77d59545cd15948f9a

Har vel ikke mast om vekt? Er bare glad for at graviditeten hadde et annet utfall enn det jeg forventet.

Skrevet

Hurra for deg HI, skjønner godt du er glad, og synes det er helt lov å glede seg over det uten at kvinnegruppa Ottar skal gå til angrep over hvor fælt det er å være glad for at man ser ut som selv selv selv om man er gravid.

Takk :)

Skrevet

lol, artig skrytetråd.

Anonym poster: 75a42fcc50719f448863ec70e79a58d4

Skrevet

Tja jeg gikk ned 10 kg i mitt første svangerskap dog ikke frivillig men sykdom som gjorde det.

Men jeg har hørt om de som utvikler spiseforstyrrelse når de er gravid så jeg vil ikke ut fra så lite info si at det er en flott ting.

Fra så lite info vet jeg jo ikke om det har med med hvordan babyen ligger i magen eller om det er slik at du velger å sulte deg selv noe som er skadelig for deg og barnet.

Anonym poster: 5d5898c55efbda2e2d568722d45add79

Hehe, ja man må jo komme med anoreksiapåstander bare fordi noen er slanke i svangerskapet. Jeg har hatt dilla på brownies hele svangerskapet, så noe slankekur har jeg absolutt ikke gått på :P

Skrevet

lol, artig skrytetråd.

Anonym poster: 75a42fcc50719f448863ec70e79a58d4

Synes det er artigere at misunnelige damer blir provosert enn at jeg "skryter" og er glad for at svangerskapet har vært lett og ikke satt sine spor :P

Skrevet

Jeg opplevde i svangerskapet, at det var et kroppshysteri blant gravide. Jeg ble smittet av det og tenkte mye på vekt. Jeg leste masse tråder (som denne) og fikk fryktelig dårlig samvittighet fordi jeg la på meg mer enn fem kilo. Jeg ser nå hvor idiotisk dette var. Det er ikke for å trykke deg ned hi, men tenkte jeg ville dele dette likevel. Det er bare så mye fokus på bit i svangerskapet at man kan bli litt forstyrret av det.

Skrevet

Jeg opplevde i svangerskapet, at det var et kroppshysteri blant gravide. Jeg ble smittet av det og tenkte mye på vekt. Jeg leste masse tråder (som denne) og fikk fryktelig dårlig samvittighet fordi jeg la på meg mer enn fem kilo. Jeg ser nå hvor idiotisk dette var. Det er ikke for å trykke deg ned hi, men tenkte jeg ville dele dette likevel. Det er bare så mye fokus på bit i svangerskapet at man kan bli litt forstyrret av det.

Jeg vil si at det er et vel så stort problem at så mange tror de skal spise for to, og legger seg på sofaen og gafler i seg og legger på seg 20 kilo pluss. Det er i de aller aller fleste tilfeller helt unødvendig, og potensielt negativt for både mor og barn. Å se ut som en hval kun fordi man er gravid er visst det eneste sosialt aksepterte, og legger man på seg mindre enn 12 kilo er man anorektisk. Sunt kroppssyn my ass.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg måler min lykke i andre ting enn klesstørrelse. Spesielt som gravid. Nå om dagen er det bekkenet som i stor grad avgjør om dagen min er fin eller ikke. Men det er jo opp til hver enkelt å finne positive ting å glede seg over!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg vil si at det er et vel så stort problem at så mange tror de skal spise for to, og legger seg på sofaen og gafler i seg og legger på seg 20 kilo pluss. Det er i de aller aller fleste tilfeller helt unødvendig, og potensielt negativt for både mor og barn. Å se ut som en hval kun fordi man er gravid er visst det eneste sosialt aksepterte, og legger man på seg mindre enn 12 kilo er man anorektisk. Sunt kroppssyn my ass.

Jeg tror dette er et bilde av gravide som ikke stemmer. Joda, noen legger på seg mye, men jeg har ikke inntrykk av at det er ok å legge seg på susen og gafle i seg alt hva man orker. Man veies på hver kontroll, får brosjyrer om kosthold og det snakkes veldig mye om det. Jeg tror de fleste føler det er viktig ikke å legge på seg så mye, nå til dags.

Skrevet

Så bra HI, forstår det veldig godt, og det er lov å skryte!

Jeg hadde kjempeliten mage og hadde flat mage 1 dag etter fødsel, fikk mange blikk av de andre på barsel da jeg dro på meg dongeribuksen 2 dager etter fødsel og dro hjem med min nydelige datter:) Synes bare jeg var veldig heldig, og det er lovt å si det høyt:)

Anonym poster: 0f0161bfeb2ccc1289612c6b3e4a63a6

Skrevet

Så flott! Det gjorde ikke jeg for å si det sånn :)

En bekjent av meg som straks har termin er akkurat som deg. Ser ut som om hun bare har svelget en litt stor ert. ;)

Skrevet

Enig med anonym. Og skal ikke jeg får være glad for en flott kropp selv om andre blir påvirket og er syke i hoder og slanker seg? IKKE mitt problem. Jeg er veldig opptatt av å spise nok, og koser meg med kaker osv. Ee positivt overasket over kroppen så sent i svangerskapet.

Skrevet

Så bra HI, forstår det veldig godt, og det er lov å skryte!

Jeg hadde kjempeliten mage og hadde flat mage 1 dag etter fødsel, fikk mange blikk av de andre på barsel da jeg dro på meg dongeribuksen 2 dager etter fødsel og dro hjem med min nydelige datter:) Synes bare jeg var veldig heldig, og det er lovt å si det høyt:)

Anonym poster: 0f0161bfeb2ccc1289612c6b3e4a63a6

Herlig :D men dumt av deg å skrive det her, nå får du kjeft :P haha :P høres ut som en drøm, virkelig heldig du ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...