Gå til innhold

Gullkorn fra svigerforeldre og foreldre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gullkorn som er ment positivt eller negativt rundt en situasjon fra dine sviger/foreldre?

Var på tur istad med min svigermor som bryter ut å se på alle de isfiskerne som koser seg.

Jeg, svigerfar og min kjære bryter ut i latter. Ikke var det is eller isfiskere. Heller en flokk med sauer på snø kledde jorder :P

Anonym poster: 65f62dfc79d6ed15efa74cdc5b8da5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når svigerfar sier så fint til meg kun 3 timer etter førstefødsel på barselhotellet:

"Synes du ser litt sliten ut jeg, xxxxxx!"

Hehe, hadde det ikke væt for at jeg var rimelig sliten etter en relativt hard fødsel med 20 sting i "hohaen" hadde jeg kjekt svart ganske kjapt:

"Jammen tror jeg at du også hadde vært litt uggen om du kunne født!!!"

Men, kommentaren hans sank ikke inn før de var dratt igjen. ;-)

Anonym poster: 3f52122fbf5cbff4e528bdc35a8ba51c

Skrevet

Svigermor sa til meg " Du er den peneste i familien vår" :) Hun har tre døtre og mange barnebarn. Så ble litt smigret :)

Anonym poster: 0dd5e2c0affe241d956350906e5b448e

Skrevet

Svigermor sa til meg " Du er den peneste i familien vår" :) Hun har tre døtre og mange barnebarn. Så ble litt smigret :)

Anonym poster: 0dd5e2c0affe241d956350906e5b448e

Kjempe koselig sakt :)

Anonym poster: 48c9c6d1d34f8fcdc0cedd8c8f8690c1

Skrevet

Svigermor har mange finurlige utsagn. En gang, da eldste var et år, løp han barfot i gresset. Svigermor løp etter med sko, sko måtte poden ha på, viss ikke ble han plattfot!

Hehe, kunne ramset opp i fleng:)

Skrevet

Svigerfar har et realt gullkorn. Vi var på hytta og med svigers i naborommet så skulle vi ta en stille variant av sengetrim. Sengebunnen valgte akkurat da å ta kvelden med dunder og brak.

Under frokosten dagen etter så kommer det fra svigerfar med verdens bredeste glis : blir det ikke barnebarn av det der så vet ikke jeg!!

Skrevet

Svigerfar har et realt gullkorn. Vi var på hytta og med svigers i naborommet så skulle vi ta en stille variant av sengetrim. Sengebunnen valgte akkurat da å ta kvelden med dunder og brak.

Under frokosten dagen etter så kommer det fra svigerfar med verdens bredeste glis : blir det ikke barnebarn av det der så vet ikke jeg!!

Jeg hadde sklidd sakte under bordet veit jeg :P

Anonym poster: 48c9c6d1d34f8fcdc0cedd8c8f8690c1

Skrevet

Haha, klassiker!

Ble det barnebarn da?

Skrevet

Haha, klassiker!

Ble det barnebarn da?

Jepp, men ikke produsert den natten. Det er en helt annen historie :P

Skrevet

Hjalp svigermor med å ta ut av oppvaskmaskinen da jeg lot merke til store biter spinat på bestikket. Jeg påpekte det og hun svarte: "Nei, spinaten er steril nå, så det går helt greit" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...