Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Har dere noen gullkorn som er ment positivt eller negativt rundt en situasjon fra dine sviger/foreldre? Var på tur istad med min svigermor som bryter ut å se på alle de isfiskerne som koser seg. Jeg, svigerfar og min kjære bryter ut i latter. Ikke var det is eller isfiskere. Heller en flokk med sauer på snø kledde jorder Anonym poster: 65f62dfc79d6ed15efa74cdc5b8da5a1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Når svigerfar sier så fint til meg kun 3 timer etter førstefødsel på barselhotellet: "Synes du ser litt sliten ut jeg, xxxxxx!" Hehe, hadde det ikke væt for at jeg var rimelig sliten etter en relativt hard fødsel med 20 sting i "hohaen" hadde jeg kjekt svart ganske kjapt: "Jammen tror jeg at du også hadde vært litt uggen om du kunne født!!!" Men, kommentaren hans sank ikke inn før de var dratt igjen. ;-) Anonym poster: 3f52122fbf5cbff4e528bdc35a8ba51c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Svigermor sa til meg " Du er den peneste i familien vår" Hun har tre døtre og mange barnebarn. Så ble litt smigret Anonym poster: 0dd5e2c0affe241d956350906e5b448e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Svigermor sa til meg " Du er den peneste i familien vår" Hun har tre døtre og mange barnebarn. Så ble litt smigret Anonym poster: 0dd5e2c0affe241d956350906e5b448e Kjempe koselig sakt Anonym poster: 48c9c6d1d34f8fcdc0cedd8c8f8690c1
Tyra79 Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Svigermor har mange finurlige utsagn. En gang, da eldste var et år, løp han barfot i gresset. Svigermor løp etter med sko, sko måtte poden ha på, viss ikke ble han plattfot! Hehe, kunne ramset opp i fleng:)
Gjest Ziva Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Svigerfar har et realt gullkorn. Vi var på hytta og med svigers i naborommet så skulle vi ta en stille variant av sengetrim. Sengebunnen valgte akkurat da å ta kvelden med dunder og brak. Under frokosten dagen etter så kommer det fra svigerfar med verdens bredeste glis : blir det ikke barnebarn av det der så vet ikke jeg!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #7 Skrevet 2. februar 2013 Svigerfar har et realt gullkorn. Vi var på hytta og med svigers i naborommet så skulle vi ta en stille variant av sengetrim. Sengebunnen valgte akkurat da å ta kvelden med dunder og brak. Under frokosten dagen etter så kommer det fra svigerfar med verdens bredeste glis : blir det ikke barnebarn av det der så vet ikke jeg!! Jeg hadde sklidd sakte under bordet veit jeg Anonym poster: 48c9c6d1d34f8fcdc0cedd8c8f8690c1
TPK Skrevet 2. februar 2013 #8 Skrevet 2. februar 2013 Svigerfar har et realt gullkorn. Vi var på hytta og med svigers i naborommet så skulle vi ta en stille variant av sengetrim. Sengebunnen valgte akkurat da å ta kvelden med dunder og brak. Under frokosten dagen etter så kommer det fra svigerfar med verdens bredeste glis : blir det ikke barnebarn av det der så vet ikke jeg!! Haha, klassiker! Ble det barnebarn da?
Gjest Ziva Skrevet 2. februar 2013 #9 Skrevet 2. februar 2013 Svigerfar har et realt gullkorn. Vi var på hytta og med svigers i naborommet så skulle vi ta en stille variant av sengetrim. Sengebunnen valgte akkurat da å ta kvelden med dunder og brak. Under frokosten dagen etter så kommer det fra svigerfar med verdens bredeste glis : blir det ikke barnebarn av det der så vet ikke jeg!! Haha, klassiker! Ble det barnebarn da? Jepp, men ikke produsert den natten. Det er en helt annen historie
CaptainHindsight Skrevet 2. februar 2013 #10 Skrevet 2. februar 2013 Hjalp svigermor med å ta ut av oppvaskmaskinen da jeg lot merke til store biter spinat på bestikket. Jeg påpekte det og hun svarte: "Nei, spinaten er steril nå, så det går helt greit"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå